محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

درمانگاه و مرکز فوریت پزشکی جلفا احداث می شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از انعقاد قرداد همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای احداث و تجهیز درمانگاه و مرکز فوریت پزشکی جلفا خبر داد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: بر اساس قرارداد مابین سازمان منطقه آزاد ارس و دانشگاه علوم پزشکی تبریز، درمانگاه و مرکز فوریت پزشکی جلفا در زمینی به مساحت 820 متر مربع احداث و تجهیز می شود. 
وی تصریح کرد: این مرکز با صرف 60 میلیارد ریال احداث و تجهیز می شود که یک سوم از این مبلغ از طرف سازمان منطقه آزاد ارس هزینه خواهد شد. 
نریمان افزود: بر همین اساس، منطقه آزاد ارس مبلغ ده میلیارد ریال برای احداث و ده میلیارد ریال برای تجهیز این مرکز هزینه می کند. 
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: سایر هزینه های احداث و تجهیز و تامین کادر درمانی و نیروی انسانی متخصص و مجرب نیز توسط این دانشگاه انجام می گیرد. 
نریمان ضمن اشاره به ضرورت احداث مرکز درمانی مجهز و مطابق با استانداردهای روز دنیا در جلفا، خاطرنشان کرد: ساختمان فعلی درمانگاه جلفا یکی از ساختمان های اداری شهر است که در اختیار این مرکز گذاشته شده است و استانداردهای لازم را برای ادامه کار ندارد. 
گفتنی است، قرارداد همکاری برای احداث و تجهیز درمانگاه و مرکز فوریت پزشکی جلفا توسط محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز به امضا رسیده است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.