استاندار هرمزگان:

اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم کاملا قانونی است

استاندار هرمزگان در گفت وگو با شبکه خبر با رد شایعات فروش سواحل از سوی سازمان منطقه آزاد قشم، اقدامات این سازمان در حوزه سواحل را کاملا قانونی دانست.

به گزارش فرینا، فریدون همتی در این گفت و گویی تلویزیونی تصریح کرد: در سواحل قشم باید از سوی بخش خصوصی امکانات رفاهی خوبی برای مردم و گردشگران دایر شود.
همتی افزود: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم درنظر دارد به زودی آگهی فراخوان مدیریت در سه کمپ پارک آفتاب، ریگو و ناز را با هدف دریافت طرح های خوب و مبتکرانه از سوی بخش خصوصی منتشرنماید.
وی تصریح کرد: این نوع مدیریت از سوی بخش خصوصی که با هدف ایجاد امکانات رفاهی در سواحل قشم انجام می شود به هیچ وجه به معنای محدود کردن، واگذار کردن و فروش سواحل محسوب نمی شود و هیچگونه مانعی هم برای استفاده مردم از سواحل ایجاد نمی کند.
گفتنی است؛ به تازگی افرادی با نیات خاص اقدامات قانونی سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه توسعه گردشگری این منطقه از جمله در سواحل ناز که به همت این سازمان در دو سال گذشته از زیرساخت های مناسب در حوزه تفریحات هوایی برخوردار شده است را زیر سئوال برده اند.
روز گذشته مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در جمع فعالان رسانه ای این جزیره با ارائه مدارک در زمینه برنامه های پیش روی این سازمان در سه سایت ناز، ریگو و آفتاب، به صراحت شایعات فروش این سواحل به بخش خصوصی و محدود کردن شرایط استفاده از امکانات رفاهی خدادادی در سواحل یاد شده را تکذیب کرد.
جزیره قشم با یکهزار و پانصد کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس، در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو