منطقه آزاد چابهار 233 میلیارد تومان طرح آبرسانی در حال اجرا دارد

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان به منظور رفع مشکلات کم آبی از طریق تخصیص ردیف‌های بودجه‌ای، 2 پروژه مهم آبرسانی به روستای تیس و آبرسانی به مرز ریمدان و روستاهای مسیر با اعتبار اولیه 233 میلیارد تومان را در دست اجرا دارد.

به گزارش فرینا، عبدالحکیم آصفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: برای حل و رفع مشکلات آب آشامیدنی شهر چابهار و روستاها و بخش‌های تابعه برنامه‌های خوبی داریم و تا کنون سازمان منطقه آزاد چابهار در زمینه حل مشکلات آب آشامیدنی شهرستان چابهار نقش پررنگی داشته است.

آصفی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد چابهار برای تأمین آب آشامیدنی روستاهای واقع در محدوده منطقه آزاد که توسط آبفا بصورت سقایی آبرسانی می‌شود 60 میلیارد ریال تخصیص داده است.

وی گفت: با توجه به کمبود نقدینگی طرح اجرای خط انتقال آب شهر چابهار از آب شیرین کنارک که توسط شرکت آبفای استان در حال اجراست هم براساس توافقاتی با فرمانداری چابهار حدود یک‌هزار میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد تأمین خواهد شد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: تامین حدود پنج هزار مترمکعب آب آشامیدنی در روز از طریق جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و تضمین خرید توسط سازمان منطقه آزاد در دست اقدام است.

آصفی با مهم برشمردن اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی که می‌تواند منشا رفاه و آسایش مردم این خطه از میهن عزیزمان باشد از تخصیص 210 هکتار زمین و صدور مجوزهای در اختیار سازمان برای احداث واحدهای آب شیرین کن خبر داد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :