به مناسبت هفته گردشگری؛

چابهار میزبان اقلیت چپ دست‌های سراسر کشور می شود

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار از میزبانی جمعیت چپ دست‌های کشور به مناسبت هفته گردشگری در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدسعید موسایی باغستانی با اشاره به برنامه های هفته گردشگری از 3 تا 30 مهرماه گفت: این برنامه با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد چابهار با محوریت افراد دارای ویژگی های خاص طراحی و در هفته گردشگری آغاز به کار می کند.

موسایی ضمن دعوت از تمامی افراد چپ دستان کشور برای حضور در این برنامه، از تداوم برگزاری رویدادهای موضوعی و مناسبتی خبر داد و افزود: تمامی متقاضیان حضور در این رویداد از سراسر کشور می‌توانند از تخفیفات 50 درصدی به بالا در بخش ترانسفر، اماکن اقامتی، تفریحات گردشگری و پذیرایی به مناسبت هفته گردشگری برخوردار شوند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: رویدادمحوری یکی از مهم ترین برنامه های این مدیریت در آغاز فصل گردشگرپذیری جنوب کشور است که با شروع هفته گردشگری در چابهار به اجرا درآمده و میزبان علاقمندان است.

یادآور می شود، منطقه آزاد چابهار از همه چپ دست های کشور برای حضور در این برنامه دعوت کرده و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و شرایط حضور با شماره‌های 09152887009 تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است، با توجه به اینکه سازمان جهانی گردشگری یا UNWTO شعار روز جهانی گردشگری در تاریخ 27 سپتامبر سال 2023 میلادی برابر با 5 مهر 1402 را گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز «Tourism and Green Investment» اعلام کرده، شعار ملی این روز نیز در تناسب با شعار جهانی، «گردشگری و سرمایه‌ گذاری سبز» انتخاب شده است.

گالری

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :