برای نخستین بار در منطقه آزاد چابهار صورت گرفت؛

اساسنامه انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری منطقه آزاد چابهار به تصویب رسید

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار از برگزاری جلسه انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری منطقه آزاد چابهار و تصویب اساسنامه این انجمن برای نخستین بار در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد سعید موسایی باغستانی با اعلام این خبر گفت: این انجمن با هدف ایجاد هماهنگی با تشکل های کشوری، ساماندهی تورها، برگزاری دوره های آموزشی و تبلیغات و معرفی جاذبه های گردشگری و همه فعالیت های مربوط به این حوزه تشکیل شده است. وی افزود: تشکل ها به عنوان بازوی های مدیریتی هستند که با ایجاد وحدت و هماهنگی با یکدیگر به معرفی هر چه بهتر چابهار زیبا کمک می کنند.

موسایی باغستانی تاکید کرد: طراحی برنامه‌هایی همچون برگزاری فم تورهای تخصصی برای گروه های هدف، جشنواره های مناسبتی و رویدادهای گردشگری از اقدامات مورد نظر ما برای تشکیل این انجمن پس از تصویب اساسنامه و معرفی به تشکل حرفه ای کشوری و وزارت متبوع می باشد.

گفتنی است، جلسه تصویب اساسنامه انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری منطقه آزاد چابهار با حضور 65 عضو در سالن شهید سردار سلیمانی دانشگاه بین‌المللی چابهار برگزار گردید که در پایان، اساسنامه انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری منطقه آزاد چابهار با چهار فصل، 39 ماده و 40 تبصره به تصویب عموم رسید.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :