اعتبار برای آسفالت 80 هزار مترمربع معابر تیس چابهار تامین شد

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار گفت: توافقنامه سه جانبه بین منطقه آزاد، استانداری و بنیاد مسکن برای بهسازی و نوسازی معابر سطح روستای تیس با پیش بینی اعتبار در فاز نخست پنج میلیارد تومان توسط منطقه آزاد و سه میلیارد تومان از محل دفتر امور روستایی استانداری، تامین و آسفالت به میزان 80 هزار مترمربع توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود.

به گزارش فرینا، عبدالحکیم آصفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و تشریح اقدامات انجام شده دولت در روستای تیس اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد در راستا حل مشکلات بی آبی مردم با تکمیل زیرساخت طرح شبکه آبرسانی روستای تیس با اعتبار 120 میلیارد تومان به عنوان طرح بزرگ و مهم در حوزه روستایی محدوده منطقه آزاد چابهار و تامین آب پایدار در ماه‌های پیش رو گامی مهمی برای خدمات رسانی مطلوب برداشته است.

آصفی افزود: ساختمان مرکز جامع سلامت (درمانگاه) نیز تا 2 ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مطالعات اولیه آبهای سطحی و طراحی جداره رودخانه اصلی و پل ورودی روستا تکمیل شده اظهار کرد: انجام مراحل تامین اعتبار برای اجرای فاز اول آن هم در دست اقدام است.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار در بخش حفاظت از اراضی روستای تاریخی و گردشگری تیس هم گفت: به منظور استفاده بهینه در چشم انداز روستا در جهت تامین سرانه های عمومی و مسکونی و تبعیت از الگو و چارچوب طرح مصوب در ساخت و ساز اصولی و دارای مجوز سازمان منطقه آزاد چابهار اقدامات خوبی انجام شده است.

آصفی خاطر نشان کرد: با توجه‌ به لزوم اهمیت آبرسانی واگذاری انشعاب آب از مراجع دهیاری و مدیریت بهره برداری سازمان صورت خواهد گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :