موفقیت دانش آموز قشمی در کنکور سراسری

سید محمدامین صادقی دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی خِرد قشم با کسب رتبه 81 در رشته ریاضی و فیزیک کنکور سراسری امسال، افتخاری دیگر برای قشم و استان هرمزگان در حوزه علمی به ارمغان آورد.

به گزارش فرینا، سید محمد امین صادقی فرزند اول سید رامین صادقی مدیر امور مالی سازمان منطقه آزاد قشم است که دوره راهنمایی خود را در مدرسه دکتر حسابی و مقطع دبیرستان را نیز همانند دوره راهنمایی با کسب معدل 20 و نزدیک به 20 در شهر قشم به پایان رساند و در سال آخر مقطع دبیرستان هم موفق شد با معدل 19.94 رتبه 11 کشوری را کسب کند.
مدیر دبیرستان نمونه دولتی خِرد قشم اخلاق نیکو و هوش بالا را از امتیازات ویژه سید محمد امین صادقی دانست و گفت: بزرگ منشی این دانش آموز را می توان در نوع رفتار او جستجو کرد به طوری که پس از کسب رتبه برتر کشور، با حضور در دبیرستان از مدیر و دبیران دبیرستان به خاطر زحماتشان تقدیر کرد.
مصطفی سالار پور، گفت: در طول سه سال دوره دبیرستان از وجود سید محمد امین به خاطر معلومات بالا و قدرت بیان خوب به عنوان همیار معلم برای کمک به دانش آموزان در کلاس های تقویتی، جبرانی و فوق برنامه استفاده می کردیم و دانش آموزان هم از حضور وی به گرمی استقبال می کردند.
وی بیان داشت: مصطفی کُمات یکی دیگر از دانش آموزان این دبیرستان هم موفق به کسب رتبه 300 در رشته ریاضی فیزیک در آزمون سراسری امسال شده است.
مدیر دبیرستان نمونه دولتی خِرد از سیاست حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درزمینه اختصاص بورسیه تحصیلی برای 50 دانش آموز برتر بومی این منطقه با هدف نقش آفرینی آنان در عرصه های مدیریتی آینده این سازمان تقدیر کرد و گفت: این نگاه اثر مثبتی در فرایند علمی دانش آموزان و تلاش برای کسب رتبه های برتر دارد که نمونه آن را در کنکور امسال شاهد بودیم.
سید محمد امین صادقی هم با ابراز خوشحالی از کسب این رتبه در کنکور امسال گفت: برای رسیدن به این جایگاه از تلاش دبیران خود استفاده کردم و با مدیریت زمان و مطالعه و تشویق خانواده توانستم به این رتبه برتر دست یابم.
وی با اشاره به نقش سازمان منطقه آزاد در حوزه آموزش و پرورش قشم، اظهارامیدواری کرد که دانش آموزان جزیره قشم با تلاش بیشتر در دروس دبیرستانی و کسب رتبه های بالا در آزمون سال های آینده بتوانند پس از طی مدارج عالی تحصیلات دانشگاهی به عنوان مدیران آینده این شهرستان منشا خدمات توسعه ای در این جزیره باشند.

امتیاز به خبر :