اعطای مشوق برای سرمایه گذاران حوزه بهداشت و درمان ارس

️دبیر و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس از تصویب اعطای مشوق برای سرمایه گذارارن حوزه بهداشت و درمان ارس در هیات مدیره ارس خبر داد.

به گزارش فرینا،  غلامحسین کریمی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای کیفی و کمی نظام سلامت و زیرساخت های بهداشت و درمان ارس و نیاز مبرم منطقه به مراکز درمانی بخصوص در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، معافیت  ها و مشوق های لازم برای سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث بیمارستان، کلینیک تخصصی و مراکز پاراکلینیکی در ارس مطرح و در هیات مدیره  این سازمان مصوب شد.

کریمی تصریح کرد: بر اساس این مصوبات، تخفیف در عوارض ساخت و نیز تخفیف در شرایط واگذاری زمین از جمله مشوق هایی هست که برای سرمایه گذاران حوزه بهداشت و درمان ارس در نظر گرفته شده است.

وی از دایر بودن درمانگاه تخصصی ارس تا پایان سال خبر داد و افزود: در راستای تداوم خدمات پزشکان متخصص در درمانگاه تخصصی ارس نیز مصوب شد تا پایان سال پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به ارسوندان در درمانگاه حضور داشته باشد.

️دبیر و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس یادآور شد: خرید تعدادی دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر و نیز تخصیص 300 میلیون ریال جهت تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت در قالب پویش معیشت و سلامت ارس از دیگر مواردی بود که در جلسه هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس به تصویب رسید.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.