مرتفع ترین قله ایران باردیگر توسط کوه نورد منطقه آزاد انزلی فتح شد

علی رضا خندان، مشغول به خدمت در مدیریت گسترش و تسهیل تولید و فناوری پیشرفته؛ معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان، برای ششمین بار موفق به فتح قله دماوند، مرتفع ترین قله غرب آسیا و خاورمیانه شد.

به گزارش فرینا، این کوه نورد نیمه حرفه ای که از چهارده سال پیش شروع به صعود به قلل مرتفع استان گیلان و کشور نموده در ششمین صعود خود، نقطه آغاز خود را مسجد امام زمان(عج) قرار داده و از یال جنوبی به سمت قله حرکت کرد.

وی با بیان اینکه بعد از 4 ساعت به بارگاه سوم رسیده با زدن کمپ ساعت 4 صبح به سمت قله حرکت نمودیم تا اینکه ساعت 11.30 به نوک قله زیبای دماوند رسیدیم.

علیرضا خندان با اشاره به اینکه اولین صعود وی به دماوند در سال 1377 انجام شد، اضافه کرد: پیش از این ظرف یک سال اخیر قل های سبلان، سندان در استان زنجان، آزادکوه، شاه معلم و آسمانسرا فتح شده است.

وی با قدردانی از فرصت پرداختن به ورزش کوه نوردی توسط خود از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی، توجه به فعالیت های ورزشی میان پرسنل سازمان را زمینه ساز ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی و انجام وظایف محوله در قبال سرمایه گذاران، ارباب رجوع و جامعه محلی عنوان کرد و افزود: بهبود آمادگی جسمانی و تناسب قلبی عروقی و همچنین کاهش چربی بدن از طریق ورزش های هوازی همچون کوه نوردی است و در عین حال موجب تقویت کار گروهی و تیمی در افراد در کارهای اجتماعی می شود.

گفتنی است؛ هیأت کوه نوردی سازمان منطقه آزاد انزلی از سال 98 به ریاست سامان طالبی مشغول به فعالیت شده و ظرف دو سال گذشته با استقبال خوب فعالین اقتصادی منطقه، شاهد افزایش صعودهای استانی این گروه از علاقمندان به ورزش کوه نوردی در سطح این منطقه هستیم.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو