توسعه اقتصادی؛ عامل ارتقای امنیت در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بر توسعه اقتصادی در مرز افغانستان با هدف افزایش امنیت تاکید کردند.

به گزارش فرینا، در نشست  فرامرز سلطانی و سردار ماشالله جان‌نثار ضمن بررسی همکاری‌های مشترک به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های هر دو طرف، بر توسعه اقتصادی به عنوان عامل ارتقای امنیت در منطقه مرزی دوغارون تاکید شد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با اشاره به شرایط موجود در منطقه گفت: خوشبختانه به برکت امنیت حاصل از تلاش‌های نیروهای غیور مرزبانی فعالیت‌های اقتصادی در منطقه ویژه به خوبی در حال انجام است.
 فرامرز سلطانی، توسعه اقتصادی را باعث ارتقای امنیت دانست و افزود: اقدامات خوبی در راستای توسعه منطقه ویژه اقتصادی انجام شده و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های لازم برای فاز دوم پیش‌بینی شده است و امیدوارم با همکاری مرزبانی محترم هر چه سریعتر فاز دوم اجرایی شود.
وی با تقدیر از نگاه اقتصادی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: خوشحالم که این نگاه در عالی‌ترین مقام مرزبانی استان وجود دارد که توسعه اقتصادی به امنیت می‌انجامد و البته باید در این مسیر موارد امنیتی را لحاظ کرد و در این مسیر نقش مرزبانی حیاتی خواهد بود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: به برکت امنیت و توسعه اقتصادی موجود در منطقه است که سرمایه‌گذاران تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری در منطقه دارند و راه‌اندازی هر چه سریعتر فاز دوم را واجب می‌کند.
سلطانی با تشکر از همکاری‌های مرزبانی خراسان رضوی در توسعه فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: در این مسیر تمام ملاحظات امنیتی مرزبانی اجرایی خواهد شد و تمام مشکلات در همین استان قابل حل و مذاکره است.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز در این نشست بر توسعه منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تاکید کرد و گفت: مرزبانی استان موافقت خود را با این موضوع اعلام کرده است.
سردار ماشالله جان‌نثار افزود: ما در این مسیر با نگاه به حل مشکلات اقتصادی مردم و توسعه مشارکت بیشتر آن‌ها در امور اقتصادی به موضوع امنیت می‌نگریم.
وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در منطقه ویژه گفت: خوشحالم که توسعه اقتصادی باعث افزایش اشتغال و رشد اقتصادی شده است.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: امنیت نباشد هیچ کاری شدنی نخواهد بود و همه باید قدردان زحمات سربازان مرزبانی در مرزهای کشور عزیزمان باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو