راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در سایت سازمان منطقه آزاد قشم

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مردمی، سامانه سامد، پنل پیامکی اختصاصی، تلفن گویای 24 ساعته و نصب صندوق انتقادات در این سازمان، خبر داد.

به گزارش فرینا، حامد افضلی نیکو در جمع خبرنگاران با اشاره به  تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مدیریت جدید مبنی بر تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین، بیان کرد: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی با هدف دسترسی آسان مردم به اعلام شکایات، انتقادات و پیشنهادات در خصوص تمامی واحدهای سازمان و شرکت های تابعه، همچنین هرگونه فعالیتی که به سازمان منطقه آزاد قشم مربوط می شود، راه اندازی شد.
افضلی نیکو افزود: رضایتمندی ارباب رجوع، تسهیل در پاسخگویی، عدم نیاز به مراجعه حضوری ارباب رجوع و صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد، از اهداف دیگر راه اندازی این سامانه می باشد.
 مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در همین راستا، سامانه سامد(مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری)، پنل پیامکی اختصاصی مدیریت بازرسی و سامانه 24 ساعته تلفن گویا نیز آغاز به کار کرده و همراه با این فعالیت ها، این مدیریت اقدام به نصب صندوق های پیشنهادات، انتقادات و دریافت شکایات در هر یک از واحدهای زیرمجموعه سازمان نیز، نموده است.
به گفته افضلی نیکو، پاسخگویی به شکایاتی که از طریق وب سایت سازمان منطقه آزاد قشم و سامانه سامد ثبت می شود، با استفاده از کد رهگیری که به متقاضی داده می شود، قابل پیگیری بوده و جواب از همین طریق ارسال خواهد شد.
وی با اشاره به نحوه پاسخگویی به شکایات سامانه 24 ساعته تلفن گویا گفت: جوابیه این شکایات نیز از طریق سامانه پیامکی پیگیری و اعلام می شود.
مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با اعلام شماره تلفن های مدیریت بازرسی برای پاسخگویی مستقیم افزود: شکایات واصله از طریق صندوق های انتقادات و شکایات مستقر در واحدها نیز، از طریق تماس با شماره تماس های 2- 07635245941 قابل پیگیری می باشد.
افضلی نیکو ادامه داد: این صندوق ها در پنج واحد سازمان شامل ساختمان مرکزی، معاونت توسعه مدیریت، معاونت عمرانی، مدیریت املاک و مستغلات و مدیریت حقوقی و امور قراردادها نصب شده است.
مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر محرمانه بودن انتقادات و شکایات واصله، خاطر نشان کرد: دسترسی به این سامانه و کانال های ارتباطی، منحصرا در اختیار مجموعه بازرسی بوده و پاسخ متقاضی فقط از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده میسر است.
گفتنی است، قشموندان می توانند با مراجعه به پرتال سازمانی منطقه آزاد قشم به آدرس www.Qeshm.ir و لینک پاسخگویی به شکایات، تماس تلفنی با شماره 07635252952 ، یا مراجعه حضوری به مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات و یا به صورت مکتوب با مراجعه  به صندوق های پیشنهادات، انتقادات و دریافت شکایات استقرار یافته در واحدهای سازمان منطقه آزاد قشم، نظرات خود را اعلام و پیگیری نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو