عملیات اجرایی بیمارستان 540 تختخوابی چابهار بزودی آغاز می شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی بیمارستان 540 تختخوابی چابهار بزودی آغاز می شود تا بخشی از مشکلات حوزه بهداشت ودرمان این منطقه مرتفع شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، احمدعلی موهبتی در حاشیه بازدید از مکان ساخت این بیمارستان افزود: طرح‌های مطالعاتی این بیمارستان تکمیل و پیمانکار برای اجرای آن مستقر شده و بزودی عملیات ساخت آغاز می‌شود.
موهبی گفت: طراحی منحصر به فرد با اصول اقلیمی و جذب توریسم از مهمترین اولویت‌های ساخت این بیمارستان است تا علاوه بر حل مشکلات بهداشتی و درمانی مردم جنوب استان برای حوزه گردشگری سلامت نیز مفید واقع می‌شود.
وی افزود: به طور میانگین به ازای هر تخت بیمارستانی یک میلیارد تومان هزینه می‌شود که برآورد اعتبار اولیه این بیمارستان ٥٤٠ میلیارد تومان است که بخشی از این هزینه با فروش اراضی بهداشت و درمان در چابهار تأمین می‌شود.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس برآوردهای ابتدایی این پروژه در مدت چهار سال اجرا خواهد شد.
موهبتی از مساعدت‌های منطقه آزاد چابهار برای واگذاری رایگان بیش از 20 هکتار زمین قدردانی کرد و افزود: چابهار آینده‌ای درخشان دارد و این منطقه مهاجر پذیر با ظرفیت‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری باید تمام زیرساخت‌های حوزه‌های مختلف آن آماده شود.
وی از تلاش‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرمانداری، معتمدان و سایر قشرهای دست اندرکار برای پیگیری حل مشکلات مختلف چابهار قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران کل استانی در سفر 2 روزه به چابهار علاوه بر بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در دست ساخت منطقه آزاد چابهار، بندر، مرز ریمدان و حاشیه شهر چابهار با مردم بخش دشتیاری دیدار و گفت و گو کردند.
کلنگ زنی بند خاکی نلینت دشتیاری از دیگر برنامه‌های سفر موهبتی به چابهار بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو