زمینه‌سازی سازمان جهت تأمین آب محدوده منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/68029
ساعت 17:03 چهارشنبه 3 آبان 1402
دیدار محمدحسن اسدی مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن (ایمواسکو) و هیات همراه با امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره با رویکرد جدید وزیر صمت و تجربه انجام مگا پروژه‌های ملی، از آمادگی این شرکت جهت تامین و بهره‌مندی آب صنایع، آب شرب منطقه و روستاهای محدوده منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، اسدی همچنین با اشاره به اجرای 5 خط انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی و شرق کشور، آمادگی این شرکت را در تامین آب مورد نیاز صنایع و شرب محدوده منطقه آزاد اعلام کرد.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار هم با اشاره به بحران آب و لزوم تامین آب جهت صنایع که بتوانند با حداکثر ظرفیت فعالیت نمایند اظهار داشت: ما آمادگی کامل جهت انعقاد توافقنامه همکاری را داریم و امیدواریم این اتفاق اثربخشی خوبی در تامین آب، زمینه سازی ایجاد اشتغال و تولید ثروت مردم را فراهم نماید.

امیر مقدم ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک با حضور وزیر محترم صمت و مشاور محترم رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این توافق نامه به منصه ظهور برسد.

قابل ذکر است ایمواسکو شرکت مورد حمایت وزارت صمت و با مشارکت بخش خصوصی، در سال 1399 با هدف تأمین آب مورد نیاز صنایع و معادن استان‌های شرقی کشور با سرمایه ثبتی معادل پانزده هزار ميليارد ريال تأسیس گردیده است و رسالت اجرای طرح نمک‌زدایی و اجرای خط چهارم طرح ملی انتقال آب از دریای عمان به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی را بر عهده دارد.

شناسه خبری: 68029

آخرین اخبار

شهادت، اجر ده‌ها سال تلاش خالصانه و غیرتمندانه آیت الله رئیسی بود
جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟