سرمقاله

روابط عمومی خلاق ، روابط عمومی نوین

27 اردیبهشت فرا رسیده روزی که شوراي فرهنگ عمومي كشور به پيشنهاد دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي آن را به عنوان روز روابط عمومي در تقويم رسمي كشور تعيين كرد.

روابط عمومي با ديد بين الملل

27 ارديبهشت روز روابط عمومي و ارتباطات نام گرفته است. متاسفانه اين حوزه كمتر در ايران شناخته شده است. شعر هر كسي از ظن خود شد يار من در خصوص روابط عمومي ها در ايران صادق است .

مؤلفه هایی که اقتصاد را مقاوم می کند

برخی معتقدند اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد ریاضتی است اما با بررسی ابعاد آن، روشن می شود این برداشت صحیح نیست.

شکل گیری چهارمین قطب فولادسازی ایران

طبق تازه‌ترین اظهارات مقامات دولتی قرار است قطب جدیدی به سه قطب فعلی فولادسازی کشور اضافه شود. در حال حاضر اصفهان، خوزستان و هرمزگان سه قطب فولادسازی کشور محسوب می‌شوند که با توجه با اظهارات اخیر مقامات دولتی قرار است چابهار نیز به این سه قطب اضافه شود.

نقش برجسته ایران درشکل گیری مناسبات جهانی

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه،در یادداشتی که به عنوان مقدمه کتاب ˈدیپلماسی در عصر جهانی شدن - از تئوری تا عمل-ˈ منتشر شده است، نوشت: جمهوری اسلامی ایران یکی از منابع و موضوعات اصلی در شکل دادن به نظام آینده جهانی است.

امکان‌ پذیری توسعه گردشگری پزشکی در مناطق آزاد تجاری

منطقه آزاد تجاری به منطقه‌ای اشاره می‌کند که کنشگران اقتصادی در آنجا اصولا از پرداخت مالیات و عوارض با هدف تشویق سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی معاف هستند.

نقش بندر در موفقیت مناطق آزاد

اصولا استفاده از عبارت آزاد در نامگذاری مناطقی خاص در دنیا، این پرسش را به میان می آورد که چه فرآیندی یا موضوعی در این مناطق آزاد است؟ قاعدتا عبارت آزاد زمانی استفاده می شود که قرار است در برابر محدودیت قرار بگیرد. برای پاسخ گویی به این سوال لازم است تا فعالیت مشترک مناطق آزاد را شناسایی نماییم.

نقش مناطق آزاد تجاری – صنعتی در توسعه

در شناخت نقش مناطق آزاد تجاری – صنعتی در توسعه سوالات زیر را باید مطرح کرد:

سیستان و بلوچستان در انتظار فصلی نو

سیستان و بلوچستان استانی غنی با ظرفیت های فراوان برای پیشرفت، هر چند با مشکل های اقلیمی و زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی رو به رو است اما اجرای برنامه دولت، کوشش مسوولان همراه با روحیه صبور و کوشای مردم، فصلی نو را برای شکوفایی استان رقم خواهد زد.

رییس جمهور در ایستگاه جنوب شرقی ایران

بندر شهید بهشتی، از بنادر مهم چابهار است که بعد از پایان فاز نخست، ظرفیت آن به شش میلیون تن در سال خواهد رسید.
501 - 510 of 511