جلسه مشترک مسئولان استان قم با فعالان منطقه ويژه سلفچگان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10007
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مسئولين اجرايي استان قم در راستاي روان سازي فعاليت هاي صنعتي با فعالان اقتصادي منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان جلسه مشترکي را برگزار کردند.

عباداله کامکار، مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان، با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) در رابطه با اهداف برگزاري اين جلسه افزود: هدف از برگزاري اين جلسه بهبود بخشيدن و روان سازي فعاليت هاي صاحبان صنايع و فعالان اقتصادي مستقر در منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان بود چراکه اعتقاد داريم يکي از راه هاي جذب سرمايه گذاران جديد، رافع موانع سرمايه گذاران حاضر است.

وي با اشاره به حضور رئيس اتاق صنعت، نماينده اي از سازمان بازرگاني، نماينده اي از خانه صنعت، مديران گمرکات استان قم، سازمان صنايع و معادن، استاندارد و تحقيقات صنعتي استان قم، نماينده دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري قم و اعضاء پنجره واحد منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان تصريح کرد : در اين جلسه فعالان اقتصادي در منطقه ويژه سلفچگان به بيان نقطه نظرات خود پرداختند که بعضا پيشنهادات سازنده‌اي نيز براي همکاري سازمان‌هاي دولتي با بخش‌هاي خصوصي نيز ارائه شد و مورد استقبال مسئولان حاضر در جلسه نيز قرار گرفت.

وي خاطر نشان کرد: در ادامه مسئولان شرکت کننده در اين نشست مشترک به سوالات مطرح شده توسط سرمايه گذاران با توجه به اهميت موضوع پاسخ دادند و در مواردي نيز که نياز به بحث و بررسي بيشتر داشته ادامه جلسه را به زمان آتي و جلسات خصوصي با سرمايه گذاران و فعالان مربوطه، موکل کردند.

مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان ضمن ابراز خشنودي از روند رو به رشد منطقه در امر پروژه‌هاي زيربنايي ابراز بيان داشت: با برگزاري چنين جلساتي گامي موثر در ارائه راهکارهاي بهتر براي برطرف کردن موانع و مشکلات احتمالي بر سر راه سرمايه‌گذاران و سرمايه‌گذاري در اين منطقه ويژه برداشته مي شود.202

شناسه خبری: 10007

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو