بازديد هيات تجاري کشور سوريه از منطقه ويژه سلفچگان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10009
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
در راستاي گسترش بازارهاي هدف صادراتي و توسعه روابط تجاري، هياتي از تجار و بازرگانان سوريه، از منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان بازديد کردند.

به گزارش بنا (bena) اين بازديد که با حضورمسئولان اتاق بازرگاني شهرهاي مختلف سوريه و مسئولان منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان برگزار شد طرفين به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگي همکاري هاي تجاري – بازرگاني پرداختند.

در اين بازديد مديران منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان ضمن معرفي موقعيت و پتانسيل‌هاي موجود و نحوه سرمايه گذاري در اين منطقه نسبت به گسترش همکاري ها با سرمايه گذران کشور سوريه ابراز اميدواري کردند که بزودي شاهد حضور تجار و صاحبان صنايع اين کشور در منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان باشند.

اين هيات به همراه مسئولان منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان از سايت منطقه و يکي از واحدهاي توليدي که در امر توليد سنگ هاي مصنوعي فعاليت دارد بازديد کردند.

در ادامه ميهمانان از ساختمان گمرک منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان بازديد کردند و در گمرک اين منطقه با مسئول گمرک سلفچگان به بحث و گفتگو پرداختند واطلاعات مربوط به نحوه ترخيص و نوع تعرفه‌هاي دريافتي نسبت به کالاهاي مورد نظر را کسب کردند.

هيات تجاري سوريه ضمن ارزيابي مثبت اين بازديد منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان را منطقه‌اي مناسب و داراي قابليت‌هاي خوب براي يک سرمايه گذاري دانستند .202

شناسه خبری: 10009

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو