بررسي توسعه همکاري هاي بانک صنعت و معدن در منطقه ويژه سيرجان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10138
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
در ديدار مسئولان بانک صنعت و معدن و منطقه ويژه اقتصادي سيرجان توسعه همکاري اين بانک با صنعتگران در منطقه ويژه اقتصادي سيرجان بررسي شد.

معاون صنايع منطقه ويژه اقتصادي سيرجان، با اعلام اين خبر به خبرنگار بنا (bena) افزود: در اين جلسه که صبح امروز با حضور مهندس افخمي، مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي سيرجان و مسئولين بانک صنعت و معدن شعبه شهرستان سيرجان در محل دفتر مدير منطقه تشکيل شد راه هاي همکاري بيشتر اين بانک با صنعتگران منطقه مورد بررسي قرار گرفت.

قاسم ميرزاده، تصريح کرد: در ابتداي اين جلسه مطالبي در خصوص فعاليت هاي انجام شده و امکانات و فرصت هاي سرمايه گذاري در منطقه و تعداد و زمينه فعاليت واحدهاي توليدي مستقر در منطقه و همچنين مسائل و مشکلات آن‌ها از جمله کمبود نقدينگي بيان کرده و خواستار همکاري و تعامل بيشتر بانک صنعت و معدن در جهت رفع اين مشکل صنايع توليدي شدند.

وي بيان داشت: سپس نصيري، رئيس بانک صنعت و معدن شعبه سيرجان با معرفي شرايط، اهداف و ويژگي هاي بانک متبوع خود قول هرگونه مساعدت و همکاري را جهت ارائه تسهيلات در کمترين زمان ممکن به کارخانجات منطقه را دادند.

معاون صنايع منطقه ويژه اقتصادي سيرجان يادآور شد: بر اساس شرايط تفويضي به شعبات اين بانک اکنون تا سقف بيست ميليارد ريال تسهيلات در شهرستان قابل پرداخت خواهد بود. 202

شناسه خبری: 10138

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو