کسب جايگاه نخست اقتصادي منطقه در گرو ارتقاي جايگاه صنعت نفت است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10248
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس گفت: براي تبديل شدن به قدرت نخست اقتصادي، اجتماعي، علمي و فناوري در منطقه خليج فارس بدون شک بايد جايگاه صنعت نفت و گاز خود در منطقه را ارتقا دهيم.

به گزارش بنا(bena)، سيد پيروز موسوي در مراسم معارفه خود به عنوان مديرعامل سازمان منطقه ويژه پارس با بيان اين مطلب افزود: زمينه ساز فتح جايگاه برتر، همت و کار مضاعف است؛ اين همت و تلاش در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس که خط مقدم جبهه اقتصادي کشور محسوب مي شود بايد بيشتر باشد.

وي گفت: در اين جبهه اقتصادي همانند رزمندگان جبهه هاي حق عليه کفر جهاني در دوران 8 ساله دفاع مقدس، کارکنان و مديران و ذي نفعان صنعت نفت با توکل و استعانت از درگاه خداوند منان عزم خويش را جزم نموده اند تا اجرا و تکميل و فازهاي باقيمانده پارس جنوبي را که به عنوان يکي از بزرگترين و مهمترين تصميمات تاريخي کشور به ثبت رسيده است، در زمان برنامه ريزي شده، محقق کنند.

موسوي افزود: در اين راستا ماموريت و دغدغه اصلي کارکنان و ذي نفعان اين سازمان تحقق هدف بلند صنعت نفت کشور براي دستيابي به توليد روزانه 700 ميليون متر مکعب گاز و جبران تاخير از برداشت ميدان مشترک پارس جنوبي، تعيين شده است.

مديرعامل منطقه ويژه پارس، تصريح کرد: اعتقاد راسخ دارم که مديران و کارکنان متعهد سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، تمام فعاليت ها، اجراي طرح ها و پروژه هاي زيرساختي را به عنوان طرح هاي پشتيباني از عمليات توليد و توسعه مخزن محسوب کرده و در اين جهت گام بر مي دارند.

موسوي ادامه داد: از تمامي ظرفيت ها و توانمندي هاي سازماني به نحو شايسته و مطلوب استفاده خواهيم کرد؛ در راستاي تحقق اهداف و برنامه هاي سازماني، آرمان هاي دولت دهم الگوي رفتاري و نقطه مورد نظر قرار مي گيرد.200

شناسه خبری: 10248

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو