استقرار شعب بيمه هاي خارجي در بندر شهيد رجايي مصوب شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10257
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون امور بندري و مناطق ويژه سازمان بنادر و دريانوردي گفت: موافقت با استقرار شعب بيمه هاي خارجي در بندر شهيد رجايي يکي از مهمترين سياست هايي است که در راستاي هاب شدن اين بندر اتخاذ شده است.

محسن صادقي فر معاون امور بندري و مناطق ويژه سازمان بنادر و دريانوردي در گفت و گو با خبرنگار بنا(bena)، با بيان اين مطلب افزود: براساس قوانين سرمايه گذاري با تاسيس شعب بيمه هاي خارجي در بندر شهيد رجايي در راستاي عملياتي کردن سياست هاي هاب شدن اين بندر موافقت شده است.

وي تصريح کرد: به منظور جذب سرمايه گذاران و خطوط کشتي راني بين المللي مجوز رقابتي شدن تعرفه ها در بندر شهيد رجايي صادر شده است.

صادقي فر گفت: استقرار شعب مستقل و ممتاز بانکي در اين بندر از اين سياست هايي است براي هاب شدن بندر مذکور مورد تاکيد قرار دارد.

معاون امور بندري و مناطق ويژه سازمان بنادر و دريانوردي ادامه داد: به منظور ارايه خدمات و تسهيلات به سرمايه گذاران خدمات گمرکي در بندر شهيد رجايي به صورت 24 ساعته ارايه مي شود.

وي تصريح کرد: اختصاص سود بازرگاني به فعالان اقتصادي که که از بندر شهيد رجايي براي ترانزيت کالا و سرمايه گذاري استفاده کنند از جمله سياست هاي سازمان بنادر در اين زمينه به شمار مي آيد.
/208

شناسه خبری: 10257

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو