منطقه ويژه کشتي سازي واحد برتر صنعت کشتي سازي معرفي شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10360
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
منطقه ويژه اقتصادي کشتي سازي خليج فارس در نخستين نمايشگاه بومي‌سازي صنعت و معدن ايران به‌ عنوان شرکت پيشرو در بومي‌سازي و خودکفايي در حوزه صنعت شناخته شد.

به گزارش بنا(bena)، هيات داوران در نخستين نمايشگاه دستاوردهاي بومي‌سازي صنعت ومعدن ايران، مجتمع کشتي سازي را به عنوان يکي از دو شرکت پيشرو در عرصه بوي سازي و خودکفايي در حوزه صنعت انتخاب کردند.

در مراسم اختتاميه نخستين نمايشگاه دستاوردهاي بومي‌سازي صنعت ومعدن ايران که با حضور معاون وزير و رئيس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن ايران و ساير معاونان وزير صنايع و معادن، نمايندگان مجلس و مديران صنعتي کشور برگزار شد لوح افتخار، تنديس و تقديرنامه نخستين نمايشگاه دستاوردهاي بومي‌سازي صنعت ومعدن ايران نيز به فتح الله محمدي مدير عامل مجتمع ايزوايکو اهدا شد.

منطقه ويژه اقتصادي کشتي سازي خليج فارس در محدوده اي به مساحت 1100 هکتار در 37 کيلومتري غرب بندرعباس و در ساحل خليج فارس ايجاد شده است.

اين منطقه با توجه به موقعيت طبيعي ، جغرافيائي و برخورداري از حوضچه آرامش به مساحت 380 هکتار و همچنين برخورداري از تسهيلات قانوني منطقه ويژه به منظور توسعه صنعت و تجارت در محدوده صنايع کشتي سازي و صنايع فراساحل و سازه هاي دريائي و همچنين صنايع پائين دستي و ايجاد کارخانجات مرتبط با امر کشتي سازي و تامين منافع اقتصادي ، اجتماعي ، منطقه اي ، ملي و استفاده از آخرين فن آوري هاي مرتبط افزايش شغل ايجاد شده است.200








شناسه خبری: 10360

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو