حمل ترکيبي خودرو از منطقه ويژه سرخس به کشورهاي CIS

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10669
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
ناظر کل گمرکات خراسان رضوي گفت: مذاکرات گمرک با مسوولان منطقه ويژه اقتصادي سرخس پيرامون حمل ترکيبي انواع خودرو از اين منطقه به کشورهاي CIS نهايي شده و گمرک موافقت خود را با اين موضوع اعلام کرده است.

مسعود عاطفي ناظر کل گمرکات خراسان رضوي و مدير کل گمرک مشهد در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، در تشريح محورهاي مذاکره با مديران ارشد منطقه ويژه سرخس گفت: موضوع حمل ترکيبي انواع خودرو از اين منطقه به کشورهاي CIS در اين جلسه مورد بررسي قرار گرفت و بر طبق رايزني هاي انجام شده گمرک موافقت خود را در اين خصوص اعلام کرده است.

وي ادامه داد: بر اين اساس خودرو هاي خارجي از جنوب کشور به منطقه ويژه سرخس ترانزيت مي شود و دراين منطقه با بهره گيري از امکانات حمل و نقل ريلي به کشورهاي مذکور ترانزيت مي شوند.

عاطفي با اشاره به ديگر مباحث مطرح شده در نشست با مديرعامل منطقه ويژه سرخس تصريح کرد: الحاق منطقه ويژه انرژي به محدود تحت نظارت و اراضي منطقه ويژه سرخس مورد ارزيابي دو طرف قرار گرفت.

وي افزود: گمرک براي موافقت با اين طرح خواستار تعيين حدود و حصار کشي دقيق محدوده مذکور شده است که کليه اين موارد به طور مشخص در جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
/208

شناسه خبری: 10669

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو