اجراي عمليات تسطيح و خاکبرداري در فاز توسعه منطقه ويژه لرستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/10708
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي لرستان گفت: عمليات تسطيح و خاکبرداري خيابانهاي داخلي فاز توسعه منطقه ويژه اقتصادي لرستان به منظور توسعه زير ساخت هاي اين منطقه در دست اجرا قرار دارد.

سعيد جمشيدي، مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي لرستان با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، اظهار داشت: ايجاد امکانات زير بنائي در منطقه ويژه اقتصادي لرستان از اهداف عمده اين سازمان به شمار مي آيد، در اين راستا زمين مناسب براي اجراي طرحهاي صنعتي با توجه به مکان يابي و طراحي انجام شده مطابق با اصول فني و مهندسي و آخرين روشهاي شهرک سازي در اين منطقه وجود دارد.

وي افزود: کليه زيرساخت هاي فاز 1 منطقه ويژه اقتصادي لرستان اجرايي شده است و در حال حاضر عمليات تسطيح و خاکبرداري در فاز توسعه اين منطقه در دست اجرا قرار دارد.

جمشيدي گفت: در حال حاضر 71 هکتار در فاز 1 منطقه ويژه اقتصادي لرستان و 100 هکتار در فاز توسعه اين منطقه قرار دارد اما در مجموع حدود 500 هکتار زمين جهت احداث شهرک هاي صنعتي منطقه ويژه اقتصادي لرستان خريداري شده و در تملک اين منطقه قرار دارد.

وي تصريح کرد: واگذاري اداره شهرکها و نواحي صنعتي در اين منطقه پس از بهره برداري به هيأتهاي امنا متشکل از صاحبان صنايع مستقر واگذار مي شود.206

شناسه خبری: 10708

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو