رديابي ثبت درخواست هاي سرمايه گذاري در بنادر و مناطق ويژه بندري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11056
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
سازمان بنادر و دريانوردي با راه اندازي سامانه مديريت سرمايه گذاري امکان رديابي و ثبت درخواست هاي سرمايه گذاري در بنادر و مناطق ويژه بندري را فراهم کرده است.

به گزارش بنا(bena)، به منظور ارايه تسهيلات به سرمايه گذاران و جلوگيري از طولاني شدن فرآيند نهايي شدن درخواست ها و طرح هاي سرمايه گذاري در بنادر و مناطق ويژه بندري سازمان بنادر و دريانوردي اقدام به راه اندازي سامانه مديريت سرمايه گذاري کرده است.

اين سامانه امکاناتي نظير درخواست سرمايه گذاري در بنادر، ايجاد صفحه وب سايت مخصوص شرکت هاي سرمايه گذار، مرور قراردادهاي منعقد شده در بنادر، برقراري ارتباط مستمر با سرمايه گذاران از طريق صندوق پيام ، تسريع و تسهيل درجذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي را براي سرمايه گذاران فراهم کرده است.

همچنين اخذ اشتراک به صورت ساده ثبت، ويرايش و مرور اطلاعات شرکت ها و رديابي ثبت درخواست سرمايه گذاران را براي سهولت در امر معرفي فرصت ها و مزيت هاي سرمايه گذاري بنادر از طريق سامانه مذکور قابل پيگيري است.

مخاطبان سامانه سرمايه گذاري مي توانند از آخرين تغييرات طرح ها، فرصت ها و قوانين سرمايه گذاري در بنادر و مناطق ويژه بندري را از طريق آدرس الکترونيکي www.investinport.ir پيگيري کنند.
/208

شناسه خبری: 11056

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو