بازديد معاون قوه قضائيه از منطقه ويژه خليج فارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11070
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون قوه قضائيه و رئيس سازمان ثبت و املاک کشور در راس هياتي از منطقه ويژه خليج فارس و پروژه هاي ملي در دست بهره برداري در اين منطقه بازديد کردند.

به گزارش بنا(bena)، در اين بازديد مسعود هنديان، مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي صنايع معدني و فلزي خليج فارس با شرح رسالت هاي منطقه در اهداف بلند، صراحتا از افزايش درآمدها از طريق توسعه صادرات، گسترش رويکردهاي مديريتي به منظور رقابتي کردن بازار، تشويق بومي سازي دانش، توسعه سرمايه گذاري با تقويت زيرساخت هاي موجود و اتخاذ سياست هاي مناسب به منظور مقابله با تحريم ها سخن گفت.

وي سرمايه گذاري 41 هزار ميليارد ريال در حال حاضر و 21570 ميليارد ريال که در حال تامين منابع مالي براي تزريق به پروژه هاي ديگر است را نشان از يک وحدت و انسجام وسيع براي ارائه خدمت به کشور برشمرد و افزود: 4.7 ميليون تن فولاد در حال بهره برداري و اجرا را يک گام بسيار بلند براي اين خطه از ايران اسلامي مي دانيم و انشالله با تحقق اهداف بلند مدت منطقه بيش از 30 هزار نفر به صورت مستقيم جذب بازار کار خواهند شد.

احمد تويسرکاني، معاون قوه قضائيه و رئيس سازمان ثبت و املاک کشور پس از بازديد ضمن تبريک سي و دو مين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با ابراز شادماني از چنين عرصه وسيع فعاليت ها افزود: با توسعه واحدهاي اقتصادي هزينه ها در کشور به شدت کاهش پيدا مي کند که اين مهم بسيار در روند سلامت جامعه اثر گذار است.

وي کارگران جامعه صنعت را موتور محرک هر کشوري به سمت پايداري و شکوفايي بر شمرد و افزود: اين قشر زحمتکش نقش پويايي در به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي ايفا کرد و در پايان از کارکنان منطقه ويژه به دليل تلاش مستمر در به ثمر رسيدن اهداف کشور قدرداني کرد ./200

شناسه خبری: 11070

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو