توسعه آلومينيوم المهدي با اعتبار بيش از 750 ميليون يورو

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11090
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون طرح و توسعه مجتمع آلومينيوم المهدي گفت: براي اجراي 5 طرح در فاز 3 مجتمع آلومينيوم المهدي که به منظور توسعه اين واحد صنعتي در منطقه صنايع معدني خليج فارس در دست اقدام است اعتبار بيش از 750 ميليون يورو نياز است.

محمد حسين انتظار المهدي،معاون طرح و توسعه مجتمع آلومينيوم المهدي با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، اظهار داشت: 5 طرح در فاز 3 مجتمع آلومينيوم المهدي در دست اقدام است که شامل طرح انتقال مواد، طرح نيروگاه، طرح توسعه خط توليد آلومينيوم المهدي، طرح انتقال آنود و طرح ريخته گري است که برآورد مي شود به بيش از 750 ميليون يورو اعتبار نياز داشته باشد، در طرح انتقال مواد پيش بيني مي شود در زميني به مساحت 5 هکتار و با ميزان سرمايه گذاري 100 ميليون يورو اين طرح اجرايي شود.

وي تصريح کرد: در طرح نيروگاه در فاز توسعه آلومينيوم المهدي برآورد مي شود در زميني به مساحت 22 هکتار و با ميزان سرمايه گذاري 550 ميليون يورو اين طرح اجرا شود.

انتظارالمهدي بيان کرد: همچنين در اجراي طرح توسعه خط توليد آلومينيوم المهدي برآورد مي شود در زميني به مساحت 7 هکتار و با ميزان سرمايه 70 ميليون يورو اين طرح اجرايي شود.

وي ادامه داد: در طرح انتقال آنود نيز در زميني به مساحت 1 هزار متر مربع با ميزان سرمايه 6 ميليون يورو و در طرح ريخته گري فاز توسعه اين کارخانه در زميني به مساحت 4500 متر مربع و ميزان سرمايه گذاري 25 ميليون يورو 5 طرح فاز 3 کارخانه آلومينيوم المهدي اجرا خواهد شد.206


شناسه خبری: 11090

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو