پيشرفت فيزيکي 60 درصدي اسکله تخليه و بارگيري منطقه ويژه خليج فارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11137
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته سرپرست نظارت طرح و توسعه اسکله صنايع معدني منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس، اسکله تخليه و بارگيري اين منطقه تاکنون 60 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.

امير مروجي، سرپرست نظارت طرح و توسعه اسکله صنايع معدني خليج فارس با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، اظهار داشت: اسکله صنايع معدني خليج فارس متشکل از 166 شمع 42 متري 56 اينچي است که در 31 رديف قرار دارد و طول اسکله 343 متر است که براي پهلو گيري کشتي هايي با تناژ 100 تا 120 هزار تن مناسب است.

وي تصريح کرد: اين اسکله امکان پهلوگيري همزمان دو کشتي را نيز دارد، در حال حاضر بخش قالب بندي عرشه در دست اجرا است.

سرپرست نظارت طرح و توسعه اسکله صنايع معدني خليج فارس بيان کرد: عمليات ساخت اين پروژه تاکنون حدود 60 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است که اميدواريم طبق برنامه زمان بندي اين پروژه تا 30 خرداد 1390 به اتمام برسد.

مروجي گفت: با اتمام طرح توسعه اسکله مواد معدني خليج فارس و افزايش ظرفيت اين اسکله از 6 ميليون تن به 12 ميليون تن و لايروبي اين اسکله همزمان دو کشتي مي توانند در اين اسکله پهلو بگيرند.206

شناسه خبری: 11137

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو