تعمير دستگاه هاي خارجي شرکت هاي نفتي در منطقه ويژه اقتصادي شيراز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11436
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي شيراز گفت: با دريافت مجوز از سوي گمرک منطقه ويژه اقتصادي شيراز از اين پس دستگاه هاي خارجي شرکت هاي نفتي داخل کشور در منطقه ويژه اقتصادي شيراز تعمير و بازسازي خواهند شد.

حميد رضا بختياري، مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي شيراز با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، اظهار داشت: منطقه ويژه اقتصادي شيراز موفق به دريافت مجوزي از گمرک منطقه شده است که بر اساس آن کليه دستگاه هاي شرکت هاي نفتي داخل کشور که نياز به تعمير و بازسازي دارند بدون طي مراحل تشريفات گمرکي وارد منطقه مي شوند.

وي ادامه داد: يکي از مشکلات شرکت هاي نفتي داخلي در خصوص آسيب ديدگي و نقص فني برخي از دستگاه هاي خارجي است که از سرويس خارج شده است و شرکت خارجي سازنده نيز نه تنها حاضر به اعزام کارشناس براي تعمير و راه اندازي مجدد آن نيست بلکه فناوري تعمير دستگاه را نيز در اختيار مهندسان ايراني قرار نمي دهد و پيشنهاد فروش يک دستگاه جديد را ارائه مي دهد.

بختياري تصريح کرد: در اين راستا پس از بررسي هاي به عمل آمده، مقرر شد تا اين دستگاه ها با هماهنگي گمرک به منطقه ويژه اقتصادي شيراز به اين منطقه منتقل شود و پس از کار تعميراتي و انجام تست مطابق با استانداردهاي بين المللي به سرويس مربوطه منتقل شود.206

شناسه خبری: 11436

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو