منطقه ويژه رفسنجان مورد استقبال سرمايه گذاران بومي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11454
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي رفسنجان سرمايه‌گذاران بومي پيشتاز سرمايه‌گذاري در منطقه هستند.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومي منطقه ويژه اقتصادي رفسنجان، سيد حميدرضا توحيدي با بيان اين مطلب گفت: با توجه به اينکه مدت زيادي از شروع فعاليت منطقه ويژه اقتصادي رفسنجان نمي‌گذرد بيش از 35 سرمايه‌گذار تقاضاهاي خود را مبني بر سرمايه‌گذاري در اين منطقه تحويل داده‌اند که اين تعداد در حال افزايش است.

وي افزود: با عنايت به اينکه قرار است فاز اول منطقه در زميني به مساحت 200 هکتار اجرايي شود، واگذاري زمين در فاز اول به متقاضيان ثبت نام شده اعطا مي شود.

مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي رفسنجان گفت: مطالعات اوليه و طراحي و معماري توسط مشاور آلماني پروژه (شرکت NCE) به پايان رسيده و بيش از 50 درصد از زيرسازي ديواره اصلي هم انجام شده است.

وي گفت: چنانچه جوابيه نهايي سازمان محيط زيست توسط اداره کل منابع طبيعي استان واصل شود، اسناد واگذاري زمين به متقاضيان بر حسب نوع فعاليت و متراژ تعيين شده توسط کارشناسان منطقه‌‌ي ويژه تحويل و به ياري خدا ارديبهشت ماه 90 حضور سرمايه‌گذاران در منطقه را به طور عملي شاهد خواهيم بود.

توحيدي در ادامه ضمن تقدير از همکاري فرماندار و مسوولان شهرستان رفسنجان از حمايت ويژه صندوق بازنشستگي مس و مدير عامل صندوق دکتر عبدالرضا داوري،‌حمايت جدي مسوولين ارشد استان را به جهت پيشبرد اهداف تعيين شده تا رسيدن به نتيجه نهايي را خواستار شد.

وي تاکيد کرد: با توجه به اينکه ايجاد منطقه‌ي ويژه اقتصادي از جمله مصوبات دور اول سفر رياست محترم جمهور به ديار کريمان است و با لحاظ کردن بحران کم آبي و تأثير شگرف آن در اقتصاد منطقه‌ي رفسنجان همت مضاعف مسوولين ارشد استان به ويژه استاندار محترم در سرعت بخشيدن به اين مهم و کمک به رفع معضل بيکاري در آينده و مسائل مبتلا به ديگر بسيار مثمر ثمر خواهد بود.

/200

شناسه خبری: 11454

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو