استقرار گمرک در مناطق ويژه اقتصادي لامرد و پارسيان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11512
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
طي سه ماه اول سال آينده گمرک در مناطق ويژه اقتصادي لامرد و پارسيان مستقر شده و محل بار اندازهاي سرپوشيده و سرباز اين مناطق مشخص مي شوند.

عباس شکرپور ، مديرعامل مناطق ويژه اقتصادي لامرد و پارسيان ، با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) اظهار داشت : يکي از مهم ترين اقدامات منطقه ويژه اقتصادي لامرد کانال جمع آوري آبهاي سطحي با 64 کيلومتر وسعت و هدايت آنها است که در مرحله اول 3 ميليارد تومان و احتمالا با 25 درصد افزايش حدود 4 ميليارد تومان اعتبار به آن اختصاص خواهد يافت و طي روزهاي آينده پيمانکار آن مشخص شده و عمليات اجرايي آن آغاز مي شود.

وي يکي ديگر از برنامه هاي مهم اين منطقه که طي 3 ماه اول سال آينده اجرا خواهد شد را رفع معارضين زمين هاي اين مناطق خواند و گفت : در همين رابطه با راه اندازي معاونت حقوقي و مشاوره با يک وکيل خبره اميدواريم مسائل مربوط به کليه معارضين برطرف شده و زمين هاي اين دو طرح مستندسازي شوند.

مديرعامل مناطق ويژه اقتصادي لامرد و پارسيان يکي ديگر از اقدامات اين مناطق را پيگيري انشعابات برق ، آب و گاز دانست و افزود : طي ديداري که با وزير نفت داشتيم مقرر شد که با مساعدت شرکت ملي گاز در درب ورودي منطقه تحويل ما شود همچنين درصدد هستيم همزمان با پيگيري تفکيک زمين هاي دو طرح و ايجاد جاده هاي دسترسي ، اقدامات مربوط با انشعابات آب و برق نيز انجام و زمين همراه با اين انشعابات به سرمايه گذاران واگذار شود.

گفتني است مناطق ويژه اقتصادي لامرد و پارسيان در سال جاري با تصويب مجلس شوراي اسلامي و تاييد شوراي نگهبان به مجموعه مناطق ويژه اقتصادي پيوستند.202

شناسه خبری: 11512

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو