گمرک فنس کشي مناطق ويژه اقتصادي لارمد و پارسيان را تاييد کرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11558
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل مناطق ويژه اقتصادي لامرد و پارسيان گفت: پس از تعيين محدوده، فنس کشي اطراف مناطق ويژه اقتصادي لامرد و پارسيان نيز انجام گرفت که در پايان به تاييد گمرک رسيد.

عباس شکرپور، با بيان اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود : اميدواريم سال آينده نيز با استقرار گمرک در هر دو منطقه و تعيين سايت هاي بارانداز سرباز و سرپوشيده است حضور سرمايه گذاران را در اين مناطق تسريع کنيم.

وي يکي از امکانات بالقوه اين مناطق را همجواري با سواحل جنوبي کشور خواند و بيان داشت : با توجه به قرار داشتن منطقه ويژه اقتصادي پارسيان در سواحل جنوبي کشور ، بندر کوشکنار ، با ظرفيت 40 ميليون تن تخليه و بارگيري براي آن برنامه ريزي شده است که در مرحله اول و به منظور پاسخگويي به نيازهاي بندري سرمايه گذاران 3 پست اسکله آن آماده خواهد شد.

مدير عامل مناطق ويژه اقتصادي لامرد و پارسيان همچنين در رابطه با انتقال آب ، برق و گاز به اين مناطق گفت : طي ديداري که با وزير نفت داشتيم انتقال انشعاب گاز به اين مناطق با رويکرد مثبت بررسي و مقرر شد شرکت ملي گاز نسبت به انتقال گاز همت گمارد همچنين با پيگيري انتقال انشعابات آب و برق ، درصدد هستيم ضمن تفکيک زمين هاي هر دو طرح و احداث جاده هاي دسترسي به اين مناطق ، انشعابات آب ، برق و گاز نيز در اختيار سرمايه گذاران واگذار شود.

گفتني است مناطق ويژه اقتصادي لامرد و پارسيان در سواحل جنوبي کشور قرار داشته و در رابطه با توسعه صادرات مي توانند نقش مهمي داشته باشند.
202

شناسه خبری: 11558

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو