سازمان بنادر مديريت کلي منطقه ويژه آستارا را مي پذيرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11795
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون امور بندري و مناطق ويژه سازمان بنادر و دريانوردي گفت: مسووليت کلي و سياست گذاري هاي کلان مديريت مناطق ويژه بندري بر عهده سازمان بنادر است و منطقه ويژه آستارا نيز از اين قاعده مستثني نخواهد بود.

محسن صادقي فر معاون امور بندري و مناطق ويژه سازمان بنادر و دريانوردي در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، در واکنش به احتمال واگذاري مسووليت منطقه ويژه آستارا به شرکت خصوصي دريايي گفت: در حال حاضر يک شرکت خصوصي مديريت بندر آستارا را به نيابت از سازمان بنادر و دريانوردي به عهده دارد و زماني که اين بندر به منطقه ويژه اقتصادي تبديل شود سازمان بنادر از حق خود دفاع خواهد کرد.

وي تصريح کرد: مسووليت کلي و سياست گذاري هاي کلان مديريت مناطق ويژه بندري بر عهده سازمان بنادر است و منطقه ويژه آستارا نيز از اين قاعده مستثني نخواهد بود.

صادقي فر ادامه داد: با توسعه خدمات بندري و تجهيز بنادر کشور به آخرين تجهيزات تخليه و بارگيري همچنين رشد ساير صنايع ارزش افزوده در بنادر شاهد افزايش اشتياق سرمايه گذاران داخلي و خارجي به سرمايه گذاري در اين مناطق هستيم.

معاون امور بندري و مناطق ويژه سازمان بنادر و دريانوردي گفت: تبديل بنادر کشور به منطقه ويژه اقتصادي رشد سرمايه گذاري ها و در نتيجه صادرات را در پي خواهد داشت. /208

شناسه خبری: 11795

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو