مملکتي که خود مي تواند کشتي بسازد، کشتي خريدن يک ننگ است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11799
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
امام جمعه بندرعباس طي بازديد از منطقه ويژه اقتصادي کشتي سازي خليج فارس گفت: تلاش هايي که در اين منطقه مي شود ستودني است و مملکتي که خود مي تواند کشتي بسازد، کشتي خريدن يک ننگ است.

به گزارش بنا(bena)، در اين بازديد مديرکل تبليغات اسلامي هرمزگان حجت الاسلام والمسلمين زندوي و مدير ستاد احياء امربه معروف ونهي از منکر استان حجت الاسلام والمسلمين اسماعيلي و معاون اداره کل کار و امور اجتماعي آقاي سليمي، آيت الله نعيم آبادي را همراهي مي کردند.

هيات ياد شده از کليه شرکهاي تابعه ايزوايکو و توانمنديهاي آنها در ساخت و تعمير شناور و همچنين طراحي، ساخت و نصب سکوهاي نفت وگاز ديدن نمودند سپس نماز پرفيض ظهر در کشتي سازي به امامت آيت الله نعيم آبادي برگزار شد.

امام جمعه بندرعباس پس از اقامه نماز گفت: مدت زيادي بود که به کشتي سازي نيامده بودم و آنچه امروز مشاهد کردم نشان از انجام کارهاي بزرگ در اين مجموعه بود که باعث مباهات و افتخار است.

وي تصريح کرد: مملکتي که خود مي تواند کشتي بسازد کشتي خريدن يک ننگ است، ما حتي تخم مرغ را داريم از چين وارد نمائيم، بايد جلوي اين روند در همه زمينه ها گرفته شود. در ارتباط با کشتي سازي شما تلاشتان را کرده ايد و براي همه شما سلامتي آرزو مي کنم ولي بايد آنهائي که بايد، تصميم بگيرند و اين گره هاي کور را باز کند اشتغال يعني اين. بي ترديد دولت مي خواهد مشکل اشتغال را حل کند اما تا اين مشکلات حل نشود آن نيز حل نخواهد شد./200

شناسه خبری: 11799

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو