مازندران با منطقه ويژه نوشهر به توسعه پايدار مي رسد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11879
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون دريايي و بندري سازمان بنادر و دريانوردي مازندران گفت: با راه اندازي آزادراه تهران- شمال، منطقه ويژه اقتصادي نوشهر و احداث بندر خشک در اين منطقه مازندران به سمت توسعه پايدار حرکت مي کند.

علي اصغر پوريزداني معاون دريايي و بندري سازمان بنادر و دريانوردي مازندران در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، ضمن بيان اين مطلب افزود: بندر نوشهر نزديک ترين بندر شمال کشور به پايتخت است و با ظرفيت هايي که تبديل اين بندر به منطقه ويژه اقتصادي به همراه دارد توجه تجار و سرمايه گذاران به سرمايه گذاري در مازندران جلب مي شود.

وي تصريح کرد: اتمام به کار پروژه آزاد راه تهران- شمال به همراه منطقه ويژه اقتصادي نوشهر و ايجاد بندر خشک سبب توسعه پايدار مازندران و خصوصا غرب اين استان خواهد شد.

پوريزداني گفت: بندر نوشهر در کنار موقعيت و مزيت تجاري داراي جاذبه هاي توريستي و گردشگري است که اين پتانسيل مي تواند مورد توجه سرمايه گذاران در حوزه صنعت گردشگري قرار بگيرد.

معاون دريايي و بندري سازمان بنادر ودريانوردي با اشاره به ديگر مزيت هاي منطقه ويژه اقتصادي نوشهر ادامه داد: نزديکي بندر نوشهر به فرودگاه يکي ديگر از عواملي است که تحقق توسعه در اين منطقه را به همراه خواهد داشت.
/208

شناسه خبری: 11879

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو