بازديد 100 هزار نفر از بندر سيراف در منطقه ويژه پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/11967
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مشاور فرهنگي شهرداري سيراف گفت: از 28 اسفند سال گذشته تا 4 فروردين ماه سال جاري بيش از 100 هزار نفر از بندر سيراف و صنايع مستقر در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس بازديد کردند.

محمد کنگاني مشاور فرهنگي شهرداري سيراف و مدير موسسه سيراف پارس در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، ضمن بيان اين مطلب افزود: در ايام طي شده از تعطيلات نوروز 90 شاهد رشد چشمگير گردشگران و مسافران از جاذبه هاي طبيعي و صنعتي منطقه ويژه پارس بوده ايم.

وي تصريح کرد: از 28 اسفندماه سال گذشته تا 4 فروردين ماه سال جاري بيش از 100 هزار نفر از بندر تاريخي سيراف به عنوان قطب گردشگري اين منطقه و صنايع مستقر در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس بازديد کردند.

کنگاني ادامه داد: کليه امکانات رفاهي براي گردشگران فراهم شده و با در نظر گرفتن کمپ هاي اقامتي در مدارس و پارک هاي ساحلي در حال حاضر استقرار مسافران با مشکلي روبه رو نخواهد بود.

مشاور فرهنگي شهرداري سيراف گفت: عدم نصب علايم راهنمايي و مشخص نبودن مسير بندر سيراف در اتوبان جديد منتهي به بندر باعث سردگمي مسافراني شده است که براي اولين بار به اين منطقه سفر کرده اند ولي در به زودي اين مشکل با همکاري مسوولان برطرف خواهد شد.

کنگاني افزود: تعداد مسافران نوروزي اين منطقه و بازديدکنندگان بندر تاريخي سيراف و جاذبه هاي منحصر به فرد آن در حال افزايش است و تا پايان تعطيلات اين منطقه پذيراي مسافران بيشماري خواهد بود.
/208

شناسه خبری: 11967

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو