تمام توان خود را براي تحقق منويات مقام معظم رهبري بکار مي گيريم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12008
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
در راستاي توسعه پر شتاب پارس جنوبي در سال جهاد اقتصادي از تمام توان و کوشش مجموعه مديران و کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشيمي کشور براي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب استفاده خواهيم کرد.

به گزارش بنا (bena) به نقل از پايگاه اطلاع رساني منطقه ويژه پارس، سيد پيروز موسوي، مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس ، در ديدار نوروزي با کارکنان منطقه ويژه پارس، افزود : در سالي که از سوي رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال «جهاد اقتصادي» نامگذاري شده، نقش مديران و کارکنان صنعت نفت کشور در گستره فعاليت هاي صنعتي و اقتصادي براي توسعه همه جانبه کشور بيشتر شده است.

وي يادآور شد: سال گذشته را با همت و تلاش مضاعف در تمامي حوزه هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، علمي و اجرايي، با عزمي راسخ و با حفظ انسجام و هماهنگي بين تمام سطوح مديريتي، گام هاي موثري برداشتيم، اما امسال بايد با حرکتي جهادي و همتي متعالي تر، اقتصاد کشور را متحول نماييم.

مديرعامل منطقه ويژه پارس با بيان اينکه سال جاري سال شکوفايي، پيشرفت و بالندگي کشور است، ادامه داد: نظام جمهوري اسلامي در سه دهه گذشته، موفقيت هاي بزرگي را در تمامي ابعاد کسب کرده است؛ در آغاز دهه چهارم از عمر پر عزت و افتخار اين نظام شکوهمند، فضاي تلاش و همت براي توسعه و آباداني ميهن اسلامي کاملا مهيا شده است.

موسوي تصريح کرد: امروز به حمدالله، با رهنمودهاي مقام عظماي ولايت و تلاش هاي دولت خدمتگذار و راهبردهاي وزير نفت، زمينه هاي پيشرفت و تعالي در تمام بخش هاي صنعت نفت، گاز و پالايش و پتروشيمي فراهم شده است؛ در عرصه صنايع بالادستي و پايين دستي در منطقه ويژه پارس نيز سرمايه گذاري هاي چشمگيري انجام شده که در سال جاري با توجه به تلاش مجموعه صنعت نفت براي جهاد اقتصادي، فعاليت هاي بيشتري در حوزه هاي ياد شده نسبت به سال هاي گذشته خواهيم داشت.

مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس تاکيد کرد: سازمان منطقه ويژه پارس، در بسياري از زمينه ها رشد و جهش بسيار چشمگيري داشته است؛ امسال نيز تمرکز اصلي اين سازمان بر تحقق منويات مقام معظم رهبري خواهد بود که به طور قطع شاهد توسعه بيشتر فازهاي مختلف پارس جنوبي و فعال سازي عرصه هاي متعدد سرمايه گذاري خواهيم بود.

موسوي با بيان اينکه «جهاد اقتصادي» در سه منطقه پارس جنوبي، پارس کنگان و پارس شمالي، سرلوحه کاري سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس قرار گرفته است، افزود: منطقه ويژه پارس از مهم‌ترين مناطق صنعتي کشور و جهان است؛ از اين رو براي تحقق منويات مقام معظم رهبري و جهش اقتصادي اين منطقه، نشست هاي متعددي در هفته جاري برگزار شده است.

شناسه خبری: 12008

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو