سفر رهبري موجب حرکت جهادي در توسعه پارس جنوبي مي‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12039
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس گفت: سفر مقام معظم رهبري موجب حرکت جهادي در توسعه پارس جنوبي مي‌شود.

به گزارش بنا(bena) سيد‌پيروز موسوي با اشاره به سفر مقام معظم رهبري به پارس جنوبي اظهار داشت: سفر پر‌خير و برکت مقام معظم رهبري که در ابتداي سال جهاد اقتصادي انجام گرفت در واقع يک روز تاريخي و بزرگ در تاريخ صنعت نفت و در تاريخ پارس جنوبي رقم زد و بدون شک اين سفر برکات بسيار زيادي در بر خواهد داشت.

وي افزود: مقام معظم رهبري در پارس جنوبي بر لزوم حرکت در مسير جهاد اقتصادي تاکيد فرموده‌اند و اين مسئله در واقع وظيفه همه ما را سنگين‌تر کرده است.

مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري در واقع اشراف کاملي بر پارس جنوبي دارند و مطالب را به بهترين شکل بيان فرمودند و امروز وظيفه همه مسئولان سنگين است و همه بايد کمک کنند تا عقب‌ماندگي از کشور رقيب قطر در ميدان مشترک گازي را جبران کنيم.

موسوي تصريح کرد: حضرت آقا دقيقا تلاش در پارس جنوبي را به عنوان يک جبهه کاري بزرگ برشمردند و بحث سال جهاد اقتصادي با حضور مبارک مقام معظم رهبري به شکل جدي در عسلويه آغاز شده و بدون ترديد سفر مقام معظم رهبري موجب حرکت جهادي در توسعه پارس جنوبي مي‌شود.

وي اضافه کرد: همه مسئولان موظف شده‌اند که همه امکانات خود را بسيج کنند و تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها و مسئولان استان بوشهر بايد کمک کنند تا عقب‌ماندگي از برداشت از ميدان گازي پارس جنوبي جبران شود.

مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس در ادامه عنوان داشت: مقام معظم رهبري در سفر به پارس جنوبي بشارت دادند که بخش زيادي از پيشرفت و آينده اين مملکت به اين ميدان بستگي دارد و همه ما موظف هستيم در راستاي تحقق منويات مقام عظماي ولايت تلاش کنيم.

موسوي در ادامه گفت: در سال جهاد اقتصادي در واقع نقش مديران و کارکنان صنعت نفت کشور در گستره فعاليت‌هاي صنعتي و اقتصادي براي توسعه همه‌جانبه کشور بيشتر شده و بايد فعاليت دوچندان داشته باشيم و هيچ فرصتي را نبايد از دست بدهيم.

وي با اشاره به تاثير بسيار ارزشمند سفر مقام معظم رهبري بر توسعه پارس جنوبي افزود: پيش از حضور مقام معظم رهبري حساسيت چنداني نسبت به پارس جنوبي نبود و توجه چنداني به اين منطقه صورت نمي‌گرفت و بدون ترديد از امروز شاهد نقاط قوت و ارزشمندي خواهيم بود و تمام مردم و مسئولان خود را موظف به تلاش بيشتر مي‌دانند.

موسوي اظهار داشت: منطقه ويژه پارس جنوبي در چند سال اخير و با حمايت دولت نهم و دهم در بسياري از زمينه‌ها رشد و جهش بسيار چشمگيري داشته و امسال با نام‌گذاري سال به نام جهاد اقتصادي، براي تحقق منويات مقام معظم رهبري تلاش خود را دوچندان خواهيم کرد و توسعه بيشتر فازهاي مختلف پارس جنوبي در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

وي ابراز داشت: اجراي فازهاي پارس جنوبي در مدت 35 ماه در واقع امري بسيار مهم است که توسط متخصصان داخلي انجام مي‌شود و بايد حرکت جهادي در توسعه پارس جنوبي شتاب بيشتري پيدا کند./200

شناسه خبری: 12039

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو