نخستين نشست شوراي سياستگذاري منطقه ويژه پارس برگزار مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12110
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
نخستين نشست شوراي سياستگذاري منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، امروز با حضور دکتر سيد مسعود ميرکاظمي، وزير نفت، مديران عامل چهار شرکت اصلي و مديران عامل سازمان منطقه ويژه پارس و شرکت نفت و گاز پارس، برگزار مي شود.

به گزارش بنا(bena)، سيد پيروز موسوي مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس با اعلام اين خبر افزود: نخستين نشست اين شوراي سياستگذاري، به منظور هماهنگي و يکپارچه سازي تمام امور مربوط به طرح توسعه مخزن مشترک پارس جنوبي، انجام عمليات پشتيباني از توليد، پدافند غيرعامل و مديريت بحران و امور مربوط به سلامت، بهداشت و ايمني و محيط زيست در محل وزرات نفت برگزار مي شود.

وي تصريح کرد: در سال جاري که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال «جهاد اقتصادي» نامگذاري شده است؛ شوراي ياد شده با تاکيد و راهبردهاي وزير نفت، به طور جدي، تمام عمليات مهم ياد شده را در چارچوب يک طرح جامع در منطقه ويژه پارس پي گيري و اجرايي خواهد کرد.

مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس ادامه داد: کارکنان صنعت نفت سال جهاد اقتصادي را با تشريف فرمايي مقام عظماي ولايت آغاز کردند؛ با قدوم مبارک معظم له علاوه بر افزايش عزم و اراده ملي، شاهد همت مضاعف و اميدواري و دلگرمي در بين تمام مديران وکارکنان صنعت نفت کشور در اين منطقه هستيم.

موسوي يادآور شد: با تشکيل شوراي سياستگذاري منطقه ويژه پارس که در سال گذشته از سوي وزير نفت به تمام شرکت ها ابلاغ شده است، علاوه بر يکپارچه سازي و حذف موازي کاري ها، عزم ملي براي توسعه سريعتر پارس جنوبي در ميان تمامي ارکان اجرايي و قانونگذاري کشور افزايش مي يابد.

شناسه خبری: 12110

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو