سيستم آسيکوداي گمرک منطقه ويژه يزد راه اندازي مي‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12152
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير منطقه ويژه اقتصادي يزد گفت: گمرک اين منطقه با انديشه ارايه خدمات تجاري به فعالان اقتصادي در کوتاهترين زمان و با کمترين هزينه تا پايان سال نيمه نخست سال جاري به سيستم آسيکودا مجهز مي‌شود.

وحيد مطيع الدولت مدير منطقه ويژه اقتصادي يزد در گفتگو با خبرنگار بنا (bena)، ضمن بيان اين مطلب افزود: توسعه و تجيهز گمرک اين منطقه در راستاي اجراي سياست‌هاي حمايتي از سرمايه گذاران و ارتقا خدمات تجاري به فعالان اقتصادي همچنين کاهش زمان و هزينه تجارت در منطقه اجرايي مي‌شود.

وي تصريح کرد: زيرساخت‌ها و تمهيدات استقرار پنجره واحد تجاري در گمرک منطقه ويژه اقتصادي يزد به طور کامل تامين شده و راه اندازي آن تنها منوط به هماهنگي ساير سازمان‌هاي همجوار گمرک براي حضور نمايندگان آن‌ها است که با مذاکرات صورت گرفته ‌‌نهايت تا اواسط ماه آينده عملياتي خواهد شد.

مطيع الدولت گفت: تجيهيز گمرک اين منطقه به سيستم آسيکودا از ديگر برنامه‌هاي توسعه‌اي گمرک منطقه ويژه اقتصادي يزد به شمار مي‌آيد که طبق پيش بيني‌هاي صورت گرفته تا پايان نيمه نخست سال جاري محقق مي‌شود.

مدير منطقه ويژه اقتصادي يزد با اشاره به آخرين وضعيت سرمايه گذاري‌ها در اين منطقه ادامه داد: در حال حاضر ۶ درخواست سرمايه گذاري که اواخر سال گذشته به منطقه ارايه شده بود مراحل نهايي بررسي را طي مي‌کند و به محض قطعي شدن اطلاعات طح‌هاي سرمايه گذاري مذکور منتشر مي‌شود.
/۲۰۸

شناسه خبری: 12152

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو