توسعه پروژه مشترک منطقه ويژه شيراز با کارخانه ايران خودرو

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12488
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي شيراز گفت: يکي از طرح‌هاي در دست اجراي اين منطقه توسعه پروژه مشترک منطقه ويژه اقتصادي شيراز با کارخانه ايران خودور است.

حميد رضا بختياري، مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي شيراز با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (Bena)، اظهار داشت: يکي از طرح‌هاي در دست اقدام در منطقه ويژه اقتصادي شيراز توسعه پروژه توليد خودروي پژو پارس در اين منطقه است.

وي در خصوص اين پروژه تصريح کرد: فاز ۱ اين پروژه خارج از منطقه ويژه اقتصادي شيراز به بهره برداري رسيده است و در حال حاضر به توليد خودرو پژو پارس مي‌پردازد.

مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي شيراز با اشاره به طرح توسعه اين پروژه در اين منطقه گفت: فاز ۲ اين پروژه به صورت مشترک في مابين منطقه ويژه اقتصادي شيراز و کارخانه ايران خودرو در دست اجرا است که بدين منظور يک سوله به مساحت ۲۵ هزار متر مربع در اين منطقه در حال ساخت است.

وي ادامه داد: در حال حاضر سوله فوق ۳۰ درصد پيشرفت فيزيکي داشته است و اعتباري که براي ساخت اين سوله در نظر گرفته شده است حدود ۳۰۰ ميليارد ريال است.

بختياري در خاتمه گفت: پيش بيني مي‌شود در صورت تامين منابع مالي، اين پروژه تا پايان سال در منطقه ويژه اقتصادي شيراز راه اندازي شود. ۲۰۶

شناسه خبری: 12488

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو