تامين زيرساخت‏هاي منطقه ويژه بروجرد توسط سرمايه‏گذاران خارجي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12559
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
عضو هيات مديره منطقه ويژه اقتصادي بروجرد گفت: به زودي سرمايه‏گذاران خارجي زير نظر و در کنار متخصصين ايراني و هيات موسس فعاليت خود را به منظور اجراي کلي زيرساخت‏هاي عمراني و زيربنايي منطقه ويژه اقتصادي بروجرد آغاز مي‏کنند.

«عليرضا کردي»، عضو هيات مديره منطقه ويژه اقتصادي بروجرد، با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (Bena) افزود: تاکنون با سرمايه‏گذاراني از کشورهاي چين، مالزي و آلمان مذاکراتي صورت گرفته است و در نهايت يکي از آنها که بهترين شرايط را داشته باشد براي همکاري انتخاب مي‏شوند.

وي در رابطه با نحوي همکاري با اين سرمايه‏گذاران اظهار داشت: اين سرمايه‏گذاران در کنار هيات موسس منطقه ويژه اقتصادي بروجرد کليه اقدامات عمراني و زيربنايي منطقه را زير نظر مهندسين مشاور مورد تاييد معاونت راهبردي رياست جمهوري انجام خواهند داد .

اين عضو هيات موسس منطقه ويژه اقتصادي بروجرد با اشاره به وجود 72 درصد صنايع استان لرستان در بروجرد تصريح کرد: با توجه به مساحت 2 هزار هکتاري منطقه ويژه اقتصادي بروجرد و وجود قابليت‏هاي صنعتي و زيست محيطي، منطقه ويژه اقتصادي بروجرد امکان توسعه همه جانبه صنعتي را خواهد داشت.

وي همچنين در رابطه با اقدامات زيربنايي که تاکنون در اين منطقه صورت گرفته است گفت: تاکنون کارهاي مربوط به نفشه‏هاي توپوگرافي، نقشه‏هاي آبرساني، شناسايي گسل‏هاي زلزله، بررسي خاک و جانمايي قسمت‏هاي مختلف از قبيل بخش‏هاي صنعتي، تجاري، انبارها و... به اتمام رسيده و نقشه‏برداري کل شهرک نيز رو به اتمام است .

کردي همچنين از انتشار کتابچه‏اي در اين رابطه خبر داد و گفت: کليه اطلاعات و امکانات منطقه ويژه اقتصادي جهت ارائه به سرمايه‏گذاران در قالب کتابچه‏اي تهيه شده است.
/202

شناسه خبری: 12559

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو