محدوده منطقه ويژه اقتصادي ميرجاوه تعيين مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12629
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
محدوده منطقه ويژه اقتصادي ميرجاوه در قالب طرح توجيهي توسط بخشداري ميرجاوه به عنوان نماينده استانداري و فرمانداري تهيه مي شود.

مدير کل دفتر هماهنگي اقتصادي و بنادر استانداري سيستان‏و‏بلوچستان ، با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود : با توجه به اينکه پيش از اين بررسي و مطالعات دقيقي در اين رابطه مطرح نبوده است در کارگروه هاي مختلف از جمله توسعه صادرات غيرنفتي ، امور‏‏توليدي و اقتصادي ، اتاق‏هاي بازرگاني و تعاون ، خانه صنعت ومعدن ، شرکت شهرک‏هاي صنعتي در اين رابطه در حال بررسي هستيم .

عليرضا نورا با اشاره به مذاکراتي با سرمايه گذاران حقيقي در اين رابطه تصريح کرد : در حال حاضر شرايط ، دستورالعمل ها و ضوابط سرمايه گذاري در منطقه نيز تهيه شده و به منظور جذب سرمايه گذار در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.

وي همچنين از تعيين سازماني دولتي يا غير دولتي براي قبول مسئوليت اداره منطقه ويژه اقتصادي ميرجاوه خبر داد و بيان داشت : سازماني که به عنوان مسئول رسيدگي به اين موضوع انتخاب مي شود موظف است استعلام هاي لازم در رابطه با حفاظت محيط زيست ، انتقال انشعاب هاي آب ، برق ، تلفن ، امور اراضي و منابع طبيعي ، جهاد کشاورزي ، گمرک ، ثبت اسناد و املاک و راه و ترابري را نيز اخذ کند. پس از اخذ اين استعلام ها دستگاه هاي مربوطه موظف به ارائه خدمات خواهند شد.202

شناسه خبری: 12629

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو