حمايت‌هاي مادي از طرح‌هاي سرمايه‌گذاري پارس جنوبي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12696
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه آمادگي دارد در طرح‌هاي سرمايه‌گذاري منطقه پارس جنوبي تسهيلات و پشتوانه مالي را فراهم کند.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط‌عمومي بانک رفاه کارگران؛ سيد ضياء ايماني گفت: صنعت و بانک دوبال در يک مجموعه اقتصادي هستند که اگر يکي از آن‌ها با مشکل مواجه شود، کل مجموعه اقتصادي دچار مشکل خواهد شد.

او هدف از حضور در منطقه پارس جنوبي را همکاري و فراهم آوردن پشتوانه‌هاي سرمايه‌اي لازم براي طرح‌هاي نفت وگاز اين منطقه عنوان کرد و ادامه داد: يکي از اهداف نظام بانکي حضور در صنعت نفت و گاز و پتروشيمي است تا دو بخش صنعت و بانک بتوانند به موازات يکديگر و با تعامل، اقتصاد کشور را شکوفا سازند.

مديرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال جهاد اقتصادي تصريح کرد: بنا به فرمايش مقام معظم رهبري وظيفه نظام بانکي است که در اين حوزه‌ها وارد شود و پشتوانهٔ اين صنعت قرار گيرد تا اين بخش بهتر بتواند اهدافش را به پيش ببرد.

ايماني، تلاش پرسنل مجموعه پالايشگاه‌ها را ارزنده و درخور ستايش دانست و يادآور شد: اين مجموعه‌هاي عظيم صنعتي آبروي نظام و کشور هستند و امروز اين احساس در ما به وجود آمد که بايستي حضورمان در اين پروژه‌ها قوي‌تر و پررنگ‌تر از پيش باشد.

مديرعامل بانک رفاه اضافه کرد: حضور و حساسيت ما در شناسايي مسايل مالي و نقدينگي به ياري اين مجموعه‌ها خواهد آمد و به ياري خدا و همت کارکنان پرتلاش اين منطقه روز به روز شاهد رشد، تعالي و پيشرفت بيشتر ايران اسلامي خواهيم بود.
202

شناسه خبری: 12696

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو