استقرار گمرک البرز در منطقه ويژه اقتصادي پيام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12734
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي پيام از استقرار گمرک استان البرز در اين منطقه به منظور توسعه زيرساخت‌هاي حمل و نقل و فعاليت‌هاي ترانزيتي خبر داد.

کاپيتان محمد نوروزي با بيان اين مطلب در گفتگو با بنا (bena) اظهار داشت: با توجه به اينکه پيش از اين گمرک منطقه ويژه اقتصادي پيام نيز در اين منطقه فعال بود، استقرار گمرک البرز در اين منطقه موجب شد که از اين پس گمرک البرزو گمرک و ترانزيت منطقه ويژه اقتصادي در اين منطقه فعال باشند.

او تصريح کرد: با بسته شدن گمرک مهرآباد و گمرک غرب استان تهران، گمرک البرز منطقه ويژه اقتصادي پيام تمام بار ترافيکي ترخيص کالا را بر عهده خواهد گرفت.

مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي پيام ادامه داد: در حال حاضر منطقه ويژه اقتصادي پيام به دنبال تکميل و توسعه زيرساخت‌هاي مناسب براي ارائه خدمات به سرمايه گذاران براي توسعه واردات و صادرات از اين منطقه است تا بتوان با توجه به اين امکانات از لحاظ اقتصادي به رشد و توسعه اين منطقه پرداخت.

نوروزي يادآور شد: با توجه به لزوم انبارهاي گمرکي براي توسعه زيرساخت‌ها، در اين رابطه نيز با شرکت انبارهاي عمومي نيز جهت ارائه خدمات انبارداري وارد مذاکره شده‌ايم.118

شناسه خبری: 12734

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو