اختصاص ۵۰ درصد کمک‏هاي پتروشيمي به پروژه‌هاي عمراني ماهشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12753
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: براساس برنامه ريزي‌هاي انجام شده براي سال ۹۰ ۵۰ درصد کمکهاي پتروشيمي به شهرستان ماهشهر، صرف ساخت و سازهاي عمراني خواهد شد.

به گزارش بنا (bena) قائد اسلامي نسب که در جلسه شوراي راهبردي عمليات غير صنعتي شرکتهاي پتروشيمي ماهشهر سخن مي‌گفت افزود: بهترين محل هزينه کرد کمکهاي صنعت به شهرستان در پروژه‌هاي عمراني و زيربنايي است چرا که بدين واسطه تمامي اقشار از آن بهره‌مند خواهند شد.

او ضمن اظهار رضايت از روند اجرايي پروژه هاي عمراني و رفاهي در سال گذشته بيان داشت : در سال گذشته سعي بر آن بوده که از مصرف کمکهاي صنعت به شهرستان در رديفهاي اجرايي اجتناب و صرف موارد عمراني و رفاهي شهروندان شود که تا حدودي در اين خصوص موفق بوده‌ايم.

اسلامي نسب تجهيز سيستم سرمايشي مصلي جمعه ماهشهر، افزايش اعتبار آموزش و پرورش شهرستان جهت بهبود سرويس مدارس و برگزاري اردوهاي دانش آموزي را از جمله موارد مصرف اعتبارات پتروشيمي در سال ۸۹ خواند و عنوان کرد: تصميم اين فرمانداري بر آن است که در سال جاري ۵۰ درصد اين کمک‌ها به ساخت و سازهاي عمراني در شهرستان اختصاص پيدا کند.

او خاطر نشان کرد: اين اعتبارات مي‌بايست در مواردي هزينه شود که اثر گذاري خود را نشان دهد و فرمانداري در اجراي اين مصوبه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

202

شناسه خبری: 12753

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو