برگزاري دومين همايش حقوقي صنعت نفت در عسلويه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12854
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
نماينده تام الاختيار وزير نفت در امور حقوقي از برگزاري دومين همايش حقوقي صنعت نفت با موضوع صنعت نفت و مبارزه با تحريم‌ها در آخر ارديبهشت امسال در منطقه ويژه پارس خبر داد.

به گزارش بنا (bena) به نقل از پايگاه اطلاع رساني منطقه ويژه پارس، دکتر پيام بطحايي با بيان اين مطلب اعلام کرد: اين همايش با شرکت مقام هاي ارشد قوه قضائيه و دولت و نمايندگان مردم در خانه ملت آخر ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد.

مدير امور حقوقي شرکت ملي نفت ايران ادامه داد: سفر مقام معظم رهبري به عسلويه و بيانات راهگشاي معظم له شور و شوق مضاعفي در مديران و کارکنان صنعت نفت برانگيخت که بر اين اساس، اجراي دقيق فرامين ايشان در صدر اولويت هاي کاري مجموعه صنعت نفت قرار گرفته است و در همين زمينه، اين همايش با حمايت قاطع دکتر ميرکاظمي، وزير نفت، به زودي برگزار خواهد شد.

بطحائي تصريح کرد: عسلويه هاب توسعه صنعت نفت ايران است و برگزاري اين همايش در عسلويه مي تواند سبب اطمينان خاطر شرکت هاي حاضر در عسلويه درباره قراردادها و امور حقوقي آنها باشد.

مدير امور حقوقي شرکت ملي نفت ايران با بيان اينکه در اين همايش استادان و کارشناسان معتبر داخل و خارج از کشور حضور دارند، افزود:بازديد از پروژه هاي عسلويه و نيز سکوهاي نفتي براي شرکت کنندگان، از برنامه هاي پيش بيني شده در حاشيه اين همايش خواهد بود.

202

شناسه خبری: 12854

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو