منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي يک منطقهٔ استراتژيک

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12979
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
فرماندارشهرستان بندرماهشهر منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي يک منطقهٔ استراتژيک دانست که با توجه به چشم انداز ۱۴۰۴ کشور و لزوم تحقق اهداف بلند اين چشم انداز، اين منطقه نقش حياتي را ايفا مي‌ کند.

به گزارش بنا (bena)قائد اسلامي نسب، که در جشن روز کارگر سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي سخن مي گفت با بيان اين مطلب اظهار داشت : بيش از نيمي از صادرات استان خوزستان از اين شهرستان ارسال مي‌شود.

او کار را عبادت خواند و بيان داشت: براساس فرمايشات بزرگان دين ما که کار را يک عبادت قطعي دانسته‌اند و همين کافي است تا هر کس به نوبهٔ خود تلاش کند که در اين زمينه گوي سبقت را از ديگران بربايد.

اسلامي نسب ايران اسلامي را براي جهانيان الگويي اثر گذار در زمينه‌هاي مختلف دانست و تصريح کرد: ايران در تمامي تحولات سياسي منطقه و خارج از منطقه موثر است و هرگونه حرکت، جهش و نوآوري و حتي تنش‌هاي داخلي ما ايرانيان توسط رصد کنندگان جهاني از دوست و دشمن ديده خواهد شد.

اوحرکتهاي مثبت و منفي کشور را موجب بروز حساسيتهاي بزرگ در دنيا عنوان کرد و ضمن قدرداني از کارگران پتروشيمي که با رعايت حساسيتهاي خاص محيط‌هاي صنعتي و اقتصادي، خواسته‌هاي خود را در کمال آرامش و بدون کوچک‌ترين تنش عنوان نموده تا مورد سو استفادهٔ دشمنان فرصت طلب قرار نگيرد.

عاليترين مقام سياسي شهرستان بندرماهشهر در پايان تاکيد کرد: دشمنان اين خاک، توسط رسانه‌هاي خود، به عناوين مختلف سعي در اعمال نفوذ و بهره برداري اين حرکت‌ها به نفع منافع خود را داشتند؛ لکن جامعهٔ کارگري ما در عمل با برقراري امنيت و کنترل شرايط، نشان دادند که به معاندين اجازه نخواهند داد در مسائل داخلي کشور دخالت کند و آب پاکي را روي دست اشرار عالم ريخت.

گفتني است جشن روز کاروکارگر با حضورفرماندار شهرستان بندرماهشهر، مديران، روسا و جمع کثيري از کارگران سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي در تالار آفرينش اين سازمان برگزار شد.
202

شناسه خبری: 12979

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو