يکپارچه سازي فعاليت روابط عمومي‏هاي مستقر درمنطقه ويژه انرژي پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/12999
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
روساي روابط عمومي شرکت هاي نفت، گاز و پتروشيمي مستقر در منطقه ويژه پارس در نخستين نشست هماهنگي خود، بر يکپارچگي فعاليت هاي فرهنگي، اجتماعي و تبليغاتي در پارس جنوبي تاکيد کردند.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومي منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، رئيس روابط عمومي و امورفرهنگي اين سازمان دراين نشست گفت: در سالي که صنعت نفت کشور عزم خود را جزم کرده تا با بهره گيري از منويات مقام معظم رهبري در خط مقدم جبهه اقتصادي نقش آفريني کند، روابط عمومي ها بايد با استفاده از توانمندي هاي موجود در همسويي با اين رسالت مهمف نقش مثبت و موثري داشته باشند.

مجتبي دزفولي نسب نشست هماهنگي روابط عمومي شرکت هاي مستقر در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس را در راستاي تشکيل شوراي عالي سياستگذاري منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس و ضرورت يکپارچه سازي و انسجام فعاليت هاي صنعت نفت در اين منطقه خواند و اظهار داشت : نشست هاي مشترک روابط عمومي شرکت هاي مستقر در منطقه ويژه پارس با هدف تعامل و همکاري بيشتر ، ماهانه و با حضور مديران عامل شرکت هاي نفت، گاز و پتروشيمي برگزار مي شود.

اوهمچنين با تشريح برخي از اولويت هاي کاري و اجرايي مشترک روابط عمومي ها اميدواري کرد با برنامه ريزي هاي اصولي و بهره گيري از تجربيات يکديگر بتوانيم در راستاي تعالي و رشد روابط عمومي صنعت نفت گام موثري برداريم.

گفتني است نشست با حضور روساي روابط عمومي شرکت هاي نفت و گاز پارس، مجتمع گاز پارس جنوبي، پتروپارس، عمليات غيرصنعتي پازارگاد، شرکت اويک، بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، پالايشگاه فجر جم، منطقه عملياتي نار و کنگان، مجتمع هاي پتروشيمي کاويان، زاگرس، برزويه و مرواريد و شرکت ايدور برگزار شده و شرکت کنندگان بر هماهنگي و تعامل موثر در اجراي برنامه ها و فعاليت هاي فرهنگي در منطقه ويژه پارس تاکيد کردند.

202

شناسه خبری: 12999

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو