کميته جلوگيري از آلودگي هواي عسلويه تشکيل شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13076
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
رييس اچ.اس.يي ارشد منطقه ويژه پارس از تشکيل کميته جلوگيري از آلودگي هواي عسلويه در راستاي اجراي فرامين مقام معظم رهبري در سالم سازي محيط زيست پارس جنوبي خبر داد و گفت: نخستين نشست اعضاي اين کميته فردا برگزار مي‏شود.

حسن آخوندي در گفتگو با بنا (bena)، سفر مقام معظم رهبري به منطقه ويژه پارس را بسيار مهم و راهبردي تلقي کرد و يادآور شد: رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان صنعت نفت در پارس جنوبي بر تلاش مسوولان در حوزه محيط زيست تاکيد کردند، از اين رو کميته ياد شده براي اجرايي کردن فرامين معظم له و با دستور مديرعامل سازمان منطقه ويژه پارس، به منظور جلوگيري از آلودگي هواي عسلويه تشکيل شده است.

وي با اشاره به نخستين نشست اين کميته اظهار داشت: اين جلسه با حضور نمايندگاني از پژوهشگاه صنعت نفت، اچ.اس.يي وزارت نفت و چهار شرکت اصلي و همچنين روساي بهداشت، ايمني و محيط زيست شرکت‏هاي نفت، گاز و پتروشيمي مستقر در منطقه ويژه پارس برگزار مي شود.

آخوندي با اشاره بر انجام فعاليت هاي پژوهشي در حوزه سلامت و محيط زيست در منطقه ويژه پارس، گفت: در نخستين نشست اين کميته، اعضا در مورد گستره و کيفيت فعاليت هاي پژوهشي در اين حوزه مهم بحث و تبادل نظر مي کنند.

رييس اچ.اس.يي ارشد منطقه ويژه پارس با تاکيد بررويکرد کاربردي طرح‏هاي پژوهشي در حوزه اچ.اس.يي تصريح کرد: اين رويکرد منجر به سرمايه‏گذاري و اجراي پروژه‏هاي متعدد براي سالم‏سازي محيط‏ زيست منطقه ويژه شود.

303

شناسه خبری: 13076

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو