افتتاح نخستين کارخانه تلويزيون هاي 3بعدي در منطقه ويژه سيرجان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13211
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
هفته آينده نخستين کارخانه توليد تلويزيون هاي 3 بعدي با حضور وزير بازرگاني و صنايع ، استاندار کرمان و جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در منطقه ويژه اقتصادي سيرجان افتتاح مي شود.

شهباز حسن پور ، با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) اظهار داشت: در اين کارخانه تلويزيون هاي lg ساخت کره جنوبي توليد شده و در اين مراسم سفير اين کشور نيز حاضر خواهد بود.

نماينده سيرجان و بردسير با اشاره به مساحت 10 هزارمتري سالن توليد ، ساختمان اداري و انبار اين کارخانه تصريح کرد: اين کارخانه در هر ساعت 200 و روزانه 2 هزار تلويزيون 3 بعدي توليد کرده و در فاز نخست براي 120 نفر اشتغالزايي مي کند .

عضو هيات رئيسه فراکسيون مناطق آزاد و ويژه اقتصادي با اشاره به سرمايه گذاري 12 ميليارد توماني اين کارخانه تاکنون توليدات آن را صرفا براي مصارف داخل ايران خواند و بيان داشت: با توجه به اينکه راه اندازي اين کارخانه تحرک جديدي را در منطقه ايجاد کرده اميدواريم در مراحل بعدي توليدات اين کارخانه صادر شود.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي همچنين در رابطه با ساير برنامه هاي وزير بازرگاني و صنايع در اين سفر گفت: وزير بازرگاني و صنايع از سيلوي در حال ساخت 50 هزارتني گندم بازديد مي کند و اميدواريم اين سيلو تا پاياين سال جاري به بهره برداري برسد.
202



شناسه خبری: 13211

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو