راه‌اندازي اسکله شماره دو مايعات در منطقه ويژه پتروشيمي ماهشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13242
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل شرکت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي راه‌اندازي اسکله شماره دو مايعات ماهشهر را يکي از برنامه‌هاي شرکت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي در سال‌جاري اعلام کرد .

به گزارش بنا (bena)،«محمد شريف شهرياري» با بيان مطلب فوق افزود: هم‌اکنون سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي به عنوان کارفرما در حال اتمام مراحل نصب اين اسکله است و باتوجه به پيشرفت خوب آن پيش‌بيني مي‌کنيم اين اسکله تا پايان سال به پايانه‌ها ، تحويل داده شود.

او با بيان اين که اسکله شماره دو مايعات ماهشهر ظرفيت تخليه و بارگيري 2 ميليون تن از محصولات پتروشيمي را دارد، يادآورشد: با توجه به زيرساخت‌ها و امکانات مطلوبي که در کنار اين اسکله وجود دارد، مي‌توان ظرفيت آن را بيش از اين ميزان ارتقا داد.

«شهرياري» بهسازي و استانداردسازي برخي از اسکله‌هاي قديمي ماهشهر را از ديگر برنامه‌هاي در دست اجراي اين شرکت در سال‌جاري برشمرد و تصريح کرد: برخي اسکله‌هاي موجود در ماهشهر به دليل قدمت بسيار، دچار فرسودگي هستند از اين‌رو برنامه‌ريزي شده است تمام تجهيزات و امکانات اين اسکله‌ها به روز و استاندارد شود.

مديرعامل شرکت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي با اشاره به ساخت 7 پست اسکله در منطقه ماهشهر گفت: مجموع ظرفيت اين اسکله‌ها برابر 15 ميليون تن در سال است که امکان تخليه و بارگيري نزديک به 40 نوع محصول و فرآورده شرکت‌هاي پتروشيمي اين منطقه را دارد.

118

شناسه خبری: 13242

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو